וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול סיינטס נכנסות להקפאה

3.3.2000 / 20:00

להקת הבנות הודיעה על הפסקה "כדי לטהר את האווירה ביניהן"; שמועות על הפירוק הצפוי החלו לאחר מריבה בין שתיים מהבנות, על ג'קט; בארבע השנים האחרונות מכרו 10 מיליון אלבומים

עולם להקות הבנות כמרקחה: בנות להקת אול סיינטס הודיעו אתמול שהן "מקפיאות" את הפעילות. אחרי שמועות רבות על מריבות בתוך הלהקה, הוציאו הבנות הצהרה לפיה הן לוקחות הפסקה "כדי לטהר את האווירה ביניהן", אחרי שביטלו את סיבוב ההופעות האירופי שלהן.

השמועות על הסוף הצפוי החלו מאז שנטלי אפלטון ושאזני לואיס רבו על לבישת ג'קט בהופעה בחג המולד. ההצהרה אישרה שאין סיכוי שארבע הבנות יחזרו לעבוד ביחד בעתיד הקרוב, אבל "זה לא מסמן בשום אופן את הסוף של אול סיינטס. הבנות רק צריכות את המרחב שלהן לקצת זמן".

לפי גל השמועות האחרון שתי האחיות, ניקול ונטלי אפלטון, רבו עם שתי החברות האחרות. נטלי אמרה ל"מירור" בתחילת פברואר: "להיות בלהקה זה כמו להיות בנישואין, ועכשיו אנחנו עוברות תקופה קשה, אבל אנחנו נתגבר על זה". לעומת זאת אמר מקורב ללהקה ש"הארבע לא יכולות אפילו להיות באותו חדר, אז המחשבה על סיבוב הופעות גדול בחו"ל היא פשוט מגוחכת". ההופעה האחרונה של אול סיינטס היתה בלונדון בינואר, והעיתונים דיווחו על כך שהבנות התעקשו על שני חדרי הלבשה ולימוזינות שונות.

הבנות ימשיכו לעבוד על פרוייקטים חדשים, והאחיות אפלטון כבר מקליטות חומרים ביחד. ניקול מצפה לתינוק מסולן אואזיס, ליאם גאלגר, ותנחה תוכנית טלוויזיה עם אחותה אחרי הלידה. לפי הדיווחים, שאזני הקליטה קטע ראפ עבור קיי-ג'י, מי שהפיק את אלבום הבכורה של הלהקה ב-1997, והיא גם עובדת עם שותפו לכתיבה של רובי וויליאמס, גאי צ'יימברס.

אול סיינטס מכרו 10 מיליון אלבומים ברחבי העולם בארבע השנים האחרונות מאז שסינגל הבכורה שלהם "never ever" יצא, והטיס אותם לתהילה. בשנה שעברה הוציאו את "pure shores", שהפך ללהיט לאחר שהופיע גם בסרט "החוף", ורק לפני כמה שבועות הוציאו את הסינגל האחרון, לעת עתה, "all hooked up".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully