וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת המזון החדשה גרין מרקט השלימה גיוס הון ראשוני

3.3.2000 / 20:00

הפעילות השיווקית של הרשת תכלול קמפיינים מקומיים המשלבים שילוט חוצות, פעילות קד"מ וטלמרקטינג; תקציב השיווק לשנת 2001 הוא כמיליון דולר

נורית שר
ltpgt
מנכ"ל רשת המזון החדשה גרין מרקט, הודיע היום במסיבת עיתונאים על השלמת גיוס הון ראשוני לחברה.
lt/pgt

ltpgt
בגיוס לקחו חלק שורה של משקיעים פרטיים, ביניהם רולנדו אייזן (49%), עודד מוזס (10%), כתר פלסטיק (5%), משה ויזל (3%), בן ג'סלזון (2%), אלקס דמביץ (2%) , עו"ד יגאל ארנון (2%) וירוחם שפירא (1%) .
lt/pgt

ltpgt
גרין מרקט נוסדה ע"י שני יזמים - רולנדו אייזן, המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה, ואיציק קרימולובסקי, המשמש כמנכ"ל החברה. החברה מעסיקה כיום 30 עובדים. הרעיון להקמת הרשת נולד כבר לפני כשנה. בתקופה זו הובילו היזמים את תהליך גיוס ההון הראשוני לחברה וניהלו את פרוייקט ההקמה של הפעילות.
lt/pgt

ltpgt
בינואר 2001 החלה פעילותה של רשת המזון. הרשת מתמקדת בתחום הפירות והירקות תתמקד בהפצה ישירה לבתי הלקוחות ולא באמצעות חנויות. קרימולובסקי, מסר היום כי האסטרטגיה על פיה אמורה לנהוג הרשת היא הפצת ירקות ופירות באיכות הטובה ביותר, במחירים זולים וללא פערי תיווך, בנוחות מירבית, הישר לבית הלקוח.
lt/pgt

ltpgt
הרשת לא תתחרה ברשתות הדיסקאונט הממומקות מחוץ לשכונות ומצריכות מאמץ וזמן להגיע אליהן. המתחרות של הרשת הן כל חלופה בתוך שכונות המגורים של לקוחות היעד, בין אם חנות רשת כלשהי או הירקן השכונתי.
lt/pgt

ltpgt
לקוחות היעד של גרין מרקט הם משקי בית מארבעת העשירונים העליונים של האוכלוסיה, ובייחוד משפחות עם ילדים ואו בני נוער בבית. לטענת החברה לקוחות אלו מתמודדים עם חוסר בזמן פנוי בשל שילוב של גידול ילדים, ניהול משק בית ועבודה של שני בני הזוג. כמו כן, אוכלוסייה זו מעדיפה לבלות אתזמנה הפנוי בחברת המשפחה וחברים ולא במטלות יומיומיות כקניות. קהל היעד מחפש נוחות ויחד עם זאת תמורה נאותה לכספו.
lt/pgt

ltpgt
הרשת מושקת ברחבי הארץ באופן הדרגתי. בסוף ינואר 2001 החלה החברה בהרצת פעילותה באיזור חלוקה מצומצם בת"א ובימים אלה היא מרחיבה את אזורי החלוקה. בתוך שנתיים אמורה החברה להשלים את פריסת הרשת בכל הארץ. במקביל, מתחייבת החברה להרחיב באופן הדרגתי את מגוון המוצרים המוצע על-ידה. היקף ההשקעות המתוכנן במהלך חמש השנים הקרובות עומד על כ- 10 מליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
הפעילות השיווקית של הרשת כוללת קמפיינים מקומיים המשלבים שילוט חוצות, פעילות קד"מ ישירות לבתים וטלמרקטינג. תקציב השיווק לשנת 2001 הוא כמיליון דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully