וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה רוצה לצרף שוער

3.3.2000 / 20:00

למרות שתם מועד ההעברות ביקשה הקבוצה להביא שוער בנוסף למוני שיקלי. גורם בהתאחדות: הבקשה הוחזרה כי הם לא אמרו את מי הם רוצים

בני יהודה פנתה לנשיאות בית-הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לאשר לה לצרף שוער נוסף בשלב זה של העונה, כשלושה שבועות לאחר תום מועד ההעברות בליגת-העל.

כזכור נפצע שוער הקבוצה, יניב והבה, ובני יהודה נותרה רק עם השוער המחליף, מוני שיקלי. יעקב אסייג היה אמור לשמש כשוער שני של הקבוצה ואף אושר בבקרה למשך שבוע. היום נודע ל-ONE כי בבני יהודה היו מעוניינים להשאיר את אסייג על הספסל ואף פנו לבקרה התקציבית בבקשה לאשר את חוזהו עד סוף העונה ללא כל תמורה כספית, מה שלא היה מקובל על הבקרה. גורם בבקרה אמר כי הדבר קשור לעובדה שאסייג, ששימש כמאמן הפועל נצרת-עילית, מקבל דמי אבטלה.

חבר הנהלת בני-יהודה, נועם סולמי, אמר: "יעקב אסייג הוא כבר סבא ומראש היה ברור שיהיה שוער זמני לשבוע או שבועיים. צריך שוער בכושר".

הבקשה הועברה בשלב ראשון ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, לצורך מתן חוות דעתו בעניין.
"בבקשה שלנו הסברנו את המצב שלנו. העניין הוא שאין לנו שוער חוץ ממוני שיקלי. אנחנו חייבים לצרף שוער והמאמן יחליט מי יהיה השוער הראשון ומי השני", אמר סולמי.

אביבי אמר על הבקשה: "יש לבני יהודה בעיה שנצטרך לדון בה בכובד ראש. העניין הוא שמדובר בפערי זמן גדולים מאז תום מועד ההעברות. אעיין בבקשה ונראה".

אלא שעוד בטרם ראה אביבי את הבקשה היא הוחזרה לקבוצה בטענה שהיא כללית מדי. גורם בהתאחדות אמר: "הם ביקשו לאשר להם שוער אם וכאשר הם ימצאו לנכון ובאופן כזה אי אפשר להתייחס לבקשה ברצינות. ביקשנו מהם לומר את מי הם רוצים".


במידה ותאושר בקשתה של בני יהודה, נראה כי אחד המועמדים לתפקיד הוא שמעון (אוקי) פחימה, שוערה של הפועל אשקלון, שמסוכסך עם הנהלת הקבוצה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully