וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס הוא הזוכה הגדול בפרסי הבריט

3.3.2000 / 20:00

רובי הוסיף עוד שלושה פרסים לאוסף, קרייג דיוויד קופח ואמינם ומדונה פוצו על מפח הנפש בגראמי בטקס פרסי המוזיקה הבריטית שהתקיים אתמול בלונדון

רובי וויליאמס הוא הזוכה הגדול בתחרות פרסי הבריט שהתקיימה אתמול (שני)בלונדון. וויליאמס לקח שלושה פרסים הביתה (יש לו כבר תשעה בבית): אמן השנה, שיר השנה וקליפ השנה (שני האחרונים על "רוק די.ג'יי"). המפסיד הגדול הוא נער האר אנד בי קרייג דיוויד, שלא זכה ולו באחת משש הקטגוריות שבהן היה מועמד.

הבריטים עשו כבוד לאמינם והעניקו לו את פרס האמן הבינלאומי של השנה, שניתן לו על ידי ידידו החדש אלטון ג'ון. מדונה, מקופחת גראמי עוד יותר מאמינם, פוצתה בבריט כאמנית הבינלאומית הטובה ביותר. קליס היא התגלית הבינלאומית של השנה.

שום מחווה של חסד לא חיכתה לאול סיינטס המתפרקת, וקולדפליי הם אלה שזכו בפרס להקת השנה. הם קיבלו גם את פרס אלבום השנה. סוניק היא אמנית השנה. פאטבוי סלים הוא איש הדאנס של השנה, שלא במפתיע עלה, לקח את הפרס וירד מהבמה בלי לומר כלום. תגלית השנה הם A1 (אלה ששרים את שיר הפתיחה ב"הסופרנוס").

כמו דיוויד, גם ארטפול דודג'ר, נציגי היו.קיי גאראז', הז'אנר שהשתלט במהלך 2000 על כל חלקה טובה, באו לטקס לשווא. דווקא ללהקות הבנים האיריות הלך קלף: ווסטלייף הם הרכב הפופ של השנה, ו-U2, פרט לפרס על מפעל חיים, זכו גם בפרס הלהקה הבינלאומית.

את פרס הפסקול לקח "אמריקן ביוטי".

מחוץ לאולם בארלז קורט, לונדון, למרות הבטחות הקהילה ההומו-לסבית המקומית להפגין בקולניות ובמסה נגד אמינם, עמדו רק כ-20 אמיצים, שהעזו לצאת אל הקור שבחוץ למען העקרונות שלהם. גם טקס הבריט 2001 עבר בשלום.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully