וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני למשקיעים זרים: בואו, יש כוסיות

25.9.2003 / 14:28

ראש הממשלה האיטלקי לא מפסיק לשחרר הערות אוויליות ומביכות. אתמול ניסה לעודד השקעות זרות במדינה באמצעות יופיין של המזכירות והיעלמות הקומוניסטים

ראש ממשלת איטליה, סילוויו ברלוסקוני, שעורר בעבר לא מעט פרובוקציות סביב הערותיו המגוחכות, שב ועשה זאת גם אתמול. ברלוסקוני, המבקר בימים אלה בניו יורק, ניסה לשכנע אנשי עסקים אמריקאים לבוא ולהשקיע בארץ המגף. "ההשקעה אצלנו משתלמת כי יש לנו מזכירות יפיפיות ופחות קומוניסטים מבעבר", אמר ראש הממשלה.

בדברים שנשא בבורסה האמריקאית לניירות ערך, אמר ברלוסקוני: "איטליה בעת הזו היא מדינה נהדרת שכדאי להשקיע בה. יש לנו פחות ופחות קומוניסטים מאשר בעבר, וגם אלו שהם קומוניסטים מתביישים להודות בכך. סיבה נוספת וחשובה לא פחות היא המזכירות האיטלקיות היפיפיות. יש לנו נערות נפלאות", אמר.

הערותיו האחרונות של ראש הממשלה נאמרו בטרם רגעו הרוחות באיטליה בעקבות דברי השבח שהמטיר על הרודן הפאשיסט, בניטו מוסוליני. כזכור, אמר ברלוסקוני כי מוסוליני היה איש אהוב, אדיב ונעים הליכות שלא פגע באיש מימיו. "הוא לא הרג נפש אחת מעולם. אנשים רבים יצאו לחופשה בזכותו", הוסיף. דבריו עוררו את זעמה של הקהילה היהודית באיטליה, עד שברלוסקוני נאלץ להתנצל על ההערה האווילית.

שבוע בלבד לפני ההערה על מוסוליני, כינה ראש הממשלה את שופטי איטליה "משוגעים", ושוב, באופן מפתיע, עורר את זעמם של אזרחיו. "בשביל להיות שופט במדינה הזו עליך להיות מופרע נפשית", קבע ברלוסקוני. "מדובר בזן של אנשים השונה מהגזע האנושי", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully