וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרפתים באים

3.3.2000 / 20:00

נבחרתה הצעירה של צרפת נחתה אמש בארץ לקראת המשחק מחר. אלי ביטון שוחרר מהצבא, עידן מליחי בספק ומשה סיני עדיין מגבש את ההרכב

בצה"ל הערימו קשיים, אבל אחרי שבהתאחדות הכדורגל ניסו להפעיל את כל מי שהם רק יכולים, הגיעה הבשורה המרגיעה: "אלי ביטון ישוחרר מהטירונות לאימוני הנבחרת הצעירה".

אז סיני קיבל את ביטון, אבל עדיין לא ברור לגמרי עם איזה הרכב יעלה מחר מול צרפת. אחת השאלות המרכזיות היא כשירותו של קשר מכבי פ"ת, עידן מליחי, הפצוע בידו, שעדיין לא שב לאיומנים מלאים. סיני מתכוון לשחק במבנה 4-5-1 ולמליחי, המשחק כקשר דפנסיפי, יש מקום חשוב במערך.

יוסי בניון, שעדיין סוחב מתיחה בשריר, התאמן אתמול באופן חלקי, אבל הבוקר באימון כבר היה נייד יותר ויהיה כשיר למשחק. על פי המסתמן באימונים יש לסיני 9 שחקנים בטוחים בהרכב:

שאלו, חן, יחיאל, פרטיאל, סבן, זביטי, זנדברג, בניון וקטן. המתנדדים הם: אודי, מליחי, אלקיים ורוזן.

הנבחרת הצרפתית נחתה אמש ותערוך היום אימון ראשון. מאמן הנבחרת, ריימונד דומיניק: "אני בטוח שיהיה משחק קשה. לישראל קבוצה פיזית ומהירה. תמיד המשחקים מול ישראל קשים". (ידיעות אחרונות).

סיני דיבר על ההיערכות לקראת צרפת ואמר: "אני לא מכיר את המושג ללכת על תיקו. ברור משדובר בקצב אחר, כי הצרפתים משחקים בחליגה הראשונה בארצם ובאיטליה". לגבי בניון וקטן אמר: "יוסי ויניב הוכיחו את עצמם בעבר ואני בטוח שהם יוכיחו את זה גם במשחק נגד צרפת" (מעריב).

עד כה נמכרו כבר 2,000 כרטיסים למשחק ועל פי הערכות ההתאחדות צפוי קהל של בין 6,000 ל-8,000 אוהדים. מחיר כרטיס- 20 שקל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully