וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבור ספורט מבקשת להעביר את החזקותיה בהכשרת הישוב לירדן ב-221 מיליון שקל

3.3.2000 / 20:00

גבור מעבירה את החזקותיה במחיר הנמוך ב-64 מיליון שקל מהמחיר שבו היא רכשה את המניות, ובכך נפטרת מנטל מימון כבד

שלומי גולובינסקי
ltpgt
כצפוי, מנסה קבוצת גבור ספורט , שבשליטת רועי גיל ואיתן אלדר, להעביר את החזקותיה בהכשרת הישוב לרכש החדש של הקבוצה, חברת ההשקעות ירדן .
lt/pgt

ltpgt
גבור רכשה את השליטה בירדן בסוף דצמבר 2000 מידי דוד סופר, בתמורה ל-25 מיליון דולר, ועד כה הספיקה גבור לממש נכס אחד של ירדן, את החזקותיה בחברת אופיר אופטרוניקה, שנמכרו לנחושתן השקעות.
lt/pgt

ltpgt
כעת מנסה גבור להיפטר גם מנטל מימוני כבד שמכביד על דו"חותיה הכספיים. גבור מבקשת להעביר לירדן את החזקותיה (21.3%) בהכשרה בתמורה ל-221 מיליון שקל, המשקף מחיר מניה של 36.7 שקל למניה של הכשרת הישוב, הנסחרת בבורסה במחיר של 34.5 שקל. מחיר זה נמוך ב-64.5 מיליון שקל מהמחיר ששילמה גבור תמורת החזקותיה בהכשרת הישוב, המשקפים שווי מניה של 47.4 שקל.
lt/pgt

ltpgt
עם זאת, גבור לא ממש מוותרת על רווחי הון עתידיים מהכשרת הישוב. במקרה שבו ירדן תממש את מניות הכשרת הישוב, כולן או מקצתן, במחיר הגבוה ממחיר הרכישה כשהוא צמוד 6.5% +, תשלם ירדן לגבור את ההפרש, או במלים אחרות את רווחי ההון העתידיים שיכולים להיווצר לה. הסדר זה תקף גם במקרה שבו יעלו המחירים הממוצעים של מניות הכשרת הישוב בבורסה במהלך חצי השנה הקרובה.
lt/pgt

ltpgt
השלמת ביצוע העסקה מותנה עדיין באישור של אסיפת בעלי המניות של ירדן. באסיפה נדרש רוב של שליש בעלי המניות שאינם בעלי עניין בחברה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully