וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיראק: הרוג בפיצוץ במלון במרכז בגדד

רויטרס

25.9.2003 / 10:57

מטען חבלה הונח מחוץ למלון בו מתגורר צוות חדשות אמריקאי. חברת המועצה המחוקקת, עקילה אל חשימי, מתה מפצעיה - 5 ימים אחרי ניסיון ההתנקשות בה

אדם אחד נהרג הבוקר בפיצוץ מטען חבלה שאירע במלון "אל עייק" במרכז בגדד. צוות חדשות אן.בי.סי המתגורר במלון דיווח על הפיצוץ. עוד נמסר על שני פצועים במקום, אחד מהם עובד הרשת. ההרוג הוא סומלי העובד כשומר במלון.

מטען חבלה הוצב כנראה ליד גנרטור מחוץ למלון. מבדיקה ראשונית עולה כי המטען לא היה גדול כיוון שגרם לנזקים קלים יחסית בחלקו החיצוני של המבנה. לא ברור האם הצוות האמריקאי היה היעד לפיגוע.

לפני הצהריים דווח כי חברת המועצה השלטת בעיראק, עקילה אל חשימי, מתה מפצעיה אחרי שנפגעה בשבת מירי מתנקשים ליד ביתה בבגדד. הפעולה יוחסה לנאמני הנשיא לשעבר, סדאם חוסיין.

מוקדם יותר היום נעצרו בתיכרית שני עיראקים החשודים בארגון ומימון פיגועי הטרור נגד כוחות הקואליציה. זהותם לא פורסמה.

אתמול נהרגו שני בני אדם וכ-20 נפצעו לאחר שרימון יד הושלך לבית קולנוע בעיר מוסול שבצפון עיראק. לדברי המשטרה, בזמן הפיצוץ הוקרן סרט פורנו באולם הקולנוע. ארגונים איסלאמיים תקפו לאחרונה מספר בתי קולנוע בעיראק, לטענתם, בשל הקרנת סרטים לא מוסריים.

בסוכנות רויטרס דווח כי בעלי חנויות הסמוכות לאולם הקולנוע אמרו שראו כ- 20 פצועים מחולצים מהבניין, חלקם במצב קשה. הפיצוץ גרם לניפוץ חלונות בית הקולנוע, אולם לא נגרם נזק כבד למבנה.

מוקדם יותר הבוקר נהרג אדם אחד ו-11 נפצעו בפיצוץ שאירע בבגדד. המשטרה המקומית דיווחה כי הפצצה פגעה באוטובוס שהסיע אזרחים עיראקים. נראה כי מטרת הפיצוץ הייתה לפגוע ברכב צבאי אמריקאי, אולם הרכב לא נפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully