וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 חיילים נפצעו בפעילות בשטחים; 4 מבוקשים נהרגו

25.9.2003 / 9:33

החיילים נפגעו במהלך מצור על בית מבוקש בעזה. שני בכירים בחמאס נהרגו בפעולה. מאוחר יותר דווח על מותה של בת 3 מהירי. מפקד הג'יהאד בחברון ובכיר נוסף נהרגו מאש צה"ל

שישה חיילי צה"ל נפצעו לפנות בוקר בחילופי אש עם פלסטיני חמוש במחנה הפליטים אל בורייג' בעזה. שלושה מהחיילים, לוחמי סיירת גבעתי, נפצעו באורח בינוני ושלושה באורח קל. בקול ישראל דווח כי בפעולה נהרג בכיר החמאס, מוחמד עקאל, ופעיל נוסף בשם נור אבו ארמנה. מאוחר יותר דווח, כי בתקרית נהרגה גם ילדה פלסטינית בת שלוש.

הפצועים פונו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. כוח צה"ל יצא מהעיר עזה עם סיום הפעולה.

לפנות בוקר הרג כוח צה"ל בחברון שני מבוקשים בכירים בג'יהאד האיסלאמי. מדובר במפקד הארגון בעיר, דיאב שווייקי, האחראי לעשרות פיגועים נגד ישראלים ועבד אל רחים טאלחמה, מפקד הארגון בכפרי האזור. החיילים כיתרו צריף קטן באזור חברון ונתקלו באש אחרי שקראו ליושביו להיכנע. לאחר זמן קצר יצא מהצריף אחיו של שווייקי ודיווח על ההרוגים. הפעולה עדיין נמשכת ולא דווח על נפגעים ישראלים. בחודשיים האחרונים הרג צה"ל את ארבעת מפקדי החמאס וארבעת מפקדי הג'יהאד האיסלאמי בחברון.

בסילת א-דאהר מצפון מערב לשכם הרס כוח צה"ל את ביתו של עאמר סובחי מוסא, שניסה לבצע פיגוע התאבדות בישראל בחודש שעבר ונעצר. בחברון נעצרו הלילה שמונה מבוקשים, בשכם נעצרו שניים ובחלחול נעצרו שישה דרושים לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully