וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין נקנסה ב-58 אלף שקל

3.3.2000 / 20:00

הקבוצה הורשעה בפרשת זיוף הכרטיסים למשחקי הבית שלה. היו"ר, מאזן גנאיין זוכה ממעורבות אישית

בני סכנין מהליגה הלאומית נענשה היום ע"י דיין בית-הדין
המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד דוד לב, בקנס של 58 אלף שקל ועוד 50 אלף שקל ע"ת, בגין פרשת זיוף הכרטיסים במשחקיה הביתיים.

הדיון בעניין נערך ביום רביעי שעבר, אבל רק היום פירסם לב את
העונש. הפרשה נחקרה לאחרונה ע"י חברת החקירות "מודיעין אזרחי", ובעקבותיה הוחלט להעמיד את סכנין לדין, בין השאר על מיחזור כרטיסים ומכירת כרטיסי הזמנה בכסף.

יו"ר סכנין, מאזן גנאיים, שזוכה ממעורבות אישית בפרשה, אמר ל-ONE: "זה סכום גבוה מאוד בשבילנו ואנחנו נערער על זה. מאוד הופתעתי מגודל הקנס. בעניין האישי שלי, אני מאוד שמח. הוכחתי בבית-הדין כי לא יכולים להיכנס למגרש שלנו יותר מ-700-800 איש, ובגלל שיש גם הרבה מוזמנים, ילדים ונוער, אין לי אפשרות למכור יותר מ-350 כרטיסים למשחק".

הפועל ירושלים: בן-הרוש ימשיך עד סוף העונה



יו"ר הפועל ירושלים, ויקטור יונה, הודיע היום כי ישי בן-הרוש, ששימש בשבועות האחרונים כמאמן חירום לאחר התפטרותו של אליהו עופר, יאמן את הקבוצה עד לסיום העונה. בכך שם יונה קץ לשמועות סביב מאמנים חלופיים שעשויים לקבל את המינוי.

ההחלטה התקבלה לאחר שהמו"מ הממושך שניהלה הקבוצה עם מישל דיין נכשל, בעיקר על רקע סכסוכו הישן עם יוסי סאסי. הקבוצה ניהלה אף מו"מ עם שייע פייגנבוים, שבסופו של דבר נכשל בשל התעקשותו של פייגנבוים לקבל חוזה לשנתיים וחצי.

יונה אמר ל-ONE: "למרות ההפסד האחרון של הקבוצה, שנגרם בעיקר בגלל כמה שטויות שעשה אלכסנדר סאריץ', אנחנו רואים שהקבוצה נראית טוב. השחקנים נותנים מעצמם ועומדים טוב על המגרש ולכן החלטנו להמשיך ולתת לישי את מלוא הגיבוי עד סוף העונה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully