וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למפרסמים ברשת: הבאנרים עומדים להיות גדולים יותר

3.3.2000 / 20:00

כחלק מהמלחמה בהאטה בפרסום ברשת עולה תקן חדש של באנרים, שיהיה גדול יותר ויכיל מידע רב יותר מהמוכר כיום

יהודה שויצר
ltpgt
בשורה למפרסמים באינטרנט: הפרסומות ברשת עומדות להיות גדולות יותר. בתום מפגש של בכירי חברות הפרסום המקוונות וחברות האינטרנט, ביניהן יאהו , חברת AOL - טיים וורנר 10003651-MRQ , הפורטל MSN של מיקרוסופט , דאבל קליק ועוד, הוחלט על קביעת תקן חדש לגודל באנרים, שיהיה גדול יותר מהקיים כעת ברשת.
lt/pgt

ltpgt
החברות החליטו על אימוץ התקן החדש על מנת להילחם בתופעת ההאטה בפרסום ברשת. ההנחה הרווחת בקרב חברות האינטרנט היא כי צריך "להמציא מחדש" את הפרסום ברשת, על מנת למשוך יותר מפרסמים ולקרוץ למפרסמות המסורתיות.
lt/pgt

ltpgt
"מטרתנו היא לעזור למפרסמים ולחברות האינטרנט להפוך את האינטרנט למדיום אטרקטיווי יותר", אמר ריצ'י גלסברג, סגן נשיא סוכנות הפרסום האינטרנטית IAB (ארגון התנדבותי של בכירי המפרסמים ברשת). גלסברג מאמין כי אימוץ התקן החדש יהפוך את האינטרנט למדיום אפקטיווי יותר לקמפיינים השונים.
lt/pgt

ltpgt
מההחלטה עולה כי יופסק השימוש בבאנרים בגודל 468X60 פיקסלים, שהחלו את דרכם ב-1996 והם יוחלפו בבאנרים גדולים יותר, שיאפשרו למפרסמים להכניס בהם יותר אינפורמציה. כמו כן יופסק השימוש בבאנרים מגודל 392X72 פיקסלים.
lt/pgt

ltpgt
הכוונה היא לעבור לשימוש בבאנרים מסוג Skyscraper (גורד שחקים), באנר גבוה וצר הניצב מצידי הדף. כן יוכנסו לשימוש ארבעה סוגים של באנרים מלבניים חדשים, ובאנר מרובע "הקופץ" למסך.
lt/pgt

ltpgt
לא מעט מומחי אינטרנט הביעו חשש כי הגדלת הבאנרים תהפוך את דפי האינטרנט לכבדים מדי, אך ריצ'י גלסברג מרגיע ומדגיש כי "משקל" הבאנר לא יעלה על 20k.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully