וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: צוותי מד"א יגיעו מהר יותר

3.3.2000 / 20:00

מד"א יפעיל בקרוב מערכת שליטה מתוחכמת שתקצר את זמן השרות ותייעל את העבודה; צי האמבולנסים ישדר את מיקומו המדוייק באמצעות מחשבים אלחוטיים

מאת מוטי גל

מגן דוד אדום החל לפעול להקמת מערכת שליטה ובקרה מבצעית ממוחשבת במרכז מגן דוד אדום בתל אביב ובתחנות הפזורות ברחבי הארץ. המערכת, שבכוונת מד"א להקים, מיועדת לתשתית מחשובית ותקשורתית מהמובילות בעולם שיאפשרו לאירגון ליעל ולשפר את יכולתו. במסגרת הפרוייקט ימוחשב המוקד הארצי של מד"א, המוקדים האזוריים, האמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. בנוסף, תותקן מערכת איכון בכל האמבולנסים והניידות של מד"א.

מערכת האיכון תציג את מיקומו של כל אחד מהאמבולנסים שבמשמרת בכל רגע נתון, ותאפשר למוקדן לשגר לאירוע את האמבולנס המתאים, הקרוב והזמין ביותר. מערכת הניווט האלחוטית הממוחשבת כבר נוסתה לפני כשלוש שנים בתחנת מגן דוד אדום בפתח תקווה, והצליחה לייעל את תהליכי העבודה ולקצר את זמן הגעת הצוותים באופן ניכר.

"המערכת המבצעית תקצר את זמן ההגעה לאירוע", אמר דובר מד"א, ירוחם מנדולה, "היא תגדיל את כמות האירועים המטופלים על ידי אותו מספר אמבולנסים, תשפר את השירות לאזרחים הפונים למוקד 101, ותייעל את השימוש והשליטה במשאבי מגן דוד אדום".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully