וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההונגרים - הכי חרמנים בעולם

רויטרס

23.9.2003 / 19:50

סקר הסקס העולמי של "דורקס": הממוצע השנתי לסקס - 127 פעם. מחצית מהרוסים לא מרוצים מחיי המין שלהם. ואיפה הכי קל למצוא פרטנר מזדמן? בסקנדינביה

תשכחו מהמאהבים הלטיניים - ההונגרים החרמנים הם מעתה באופן רשמי הפעילים ביותר במיטה. כך לפחות קובע סקר עדכני שבוצע על ידי יצרנית הקונדומים "דורקס", שהקיף 150 אלף בני אדם ברחבי העולם.

לפי הסקר, המאהב ההונגרי נהנה מסקס 152 פעם בשנה. הצרפתים, שמתגאים כל כך בכוח הגברא שלהם עושים אהבה רק 144 פעם. האיטלקים והספרדים מפגרים עוד יותר, עם 119 ו-123 פעם בהתאמה, והאמריקאים קצת מתחת - 118 פעם בלבד. "שעות השינה בבודפסט הן הלוהטות מכולן", אמרו נציגי דורקס. גם יתר מדינות מזרח אירופה הציגו נתונים נאים - בולגריה, רוסיה, סרביה ומונטנגרו דורגו מעל הממוצע - שעומד על 127 פעם.

אם במקרה חיפשתם פרטנר לסקס בסינגפור או בשבדיה - תנחלו אכזבה. השבדים מסתפקים ב-102 משכבים בשנה, בעוד עמיתיהם הסינגפורים עומדים על 96 בלבד. ואם, במקרה, חיפשתם פרטנר אמין - כדאי שתדעו ש-47% מהאוסטרלים מזייפים אורגזמה, לעומת 15% בלבד מתושבי הונג קונג.

סוגיה נוספת שנבדקה בסקר, היתה מידת שביעות הרצון של האנשים מחיי המין שלהם. התוצאות היו אופטימיות למדי, עם 73% שדיווחו כי הם מרוצים מהנעשה בחדר המיטות. בתאילנד, בוויאטנם, בסין, בספרד ובאיסלנד נרשמו השיעורים הגבוהים ביותר של שביעות רצון. הרוסים, לעומת זאת, די ממורמרים - רק 59% מהם דיווחו כי מרוצים מהסקס, מה שעדיין לא מפריע להם לקיים יחסים 150 פעם בשנה.

ל-45% היה סטוץ

ומה לגבי מידת ההפקרות של תושבי העולם? 45% דיווחו שהיה להם סטוץ. לפי הסקר, הלילות בסקנדינביה הם הכי חושניים - עם 71%מהאיסלנדים, 70% מהנורבגים, ו-68% מהפינים הודו שעשו אהבה עם מישהו שזה עתה פגשו.

וכרגיל, מובילי הקידמה והטכנולוגיה הם בני העם האמריקאי. 54% מתושבי ארה"ב סיפרו שהם מבצעים "סייבר סקס" - באימיל, בטלפון או באמצעות תוכנות המסרים המיידיים. הצרפתים, כהרגלם, בזים להבלי העולם המודרני, ורק 20% מהם מצאו עניין בטכנולוגיה החדשה.

מידע על הישראלים, אגב, לא נכלל בתוצאות הסקר. ייתכן כי אנשי החברה ידעו מראש שפניה לישראלי הממוצע בעניין, תניב מעשיות ובדיות - שיעמידו בספק את אמינותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully