וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעדים למוות

23.9.2003 / 16:43

עדי רובינשטיין על "שני צעדים למוות" - אחד מחמשת סרטי האקשן הטובים של השנה

הקצב שג'ואל סילבר מעורב בפרויקטים מגביל בערך לכמות שדודי אפל מבקר בבית משפט. "שני צעדים למוות" יצא בארצות הברית לפני שבעה חודשים בלבד ומאז הספיק המפיק/במאי להיות מעורב בעוד 11!!! פרוייקטים. כל עוד סילבר עושה את העבודה, מה איכפת לנו שהוא יהודי שחולה על כסף. ו"שני צעדים למוות" הוא קרוב לוודאי אחד מחמשת סרטי האקשן של השנה , בכל הקשור ליציאות בדי.וי.די.

ג'ט לי, אותו כבר הכתרנו כגיבור סרטי האקשן של שנות ה-2000 משתף כאן פעולה עם הראפר DMX , מיסטר טי מודרני שמדבר בקול צרוד ומסתובב עם שרשראות על כל החזה. לי הוא שוטר מטיוואן שמחפש אחר יהלומים שחורים שהופכים בשניות לפצצות כימיות ו-DMX הוא חבר כנופיה שגנב את היהלומים הללו אך הם נגנבו גם ממנו ועכשיו הוא והמלוכסן הולכים לחפש את הכנופיה המרשעת.

נכון, יכול להיות שהעלילה קצת סבוכה ודורשת ריכוז רציני. אחרי הכל לצד עלילה כל כך מטומטמת צריכה להסתתר איפה שהוא קצת גאונות, ואכן האפקטים , פעלולי האקשן והקרבות הן ללא ספק מהגדולים של הזמן האחרון. לי ממשיך להוכיח שפשוט יש לו את זה ואי אפשר היום להעביר סרט מכות רציני בלעדיו. ג'ואל סילבר ממשיך להנחות את הצוות שלו לעשות דברים פסיכים ומופרעים שהופכים אפילו זבלון אקשן כזה לסרט עוצר נשימה , אשר מספק הנאה בלתי פוסקת לכל אורכו.

בתוספות אנחנו זוכים לראות קצת את העבודה מאחורי הקלעים. התוספות מתורגמות ומדוגמות ואכן עושות נעים בגב לכל חובב סרטי אקשן באשר הוא. בקיצור בפעם הבאה שאתם בספרייה, במיוחד אחרי ארוחות החג המתדפקות על הדלת, שאין לכם כח לראות יותר נשים מבוגרות עם שיער סגול, זה בדיוק הסרט שאתם צריכים כדי לפרוק את העצבים שלכם ולהתנתק לקצת יותר משעה וחצי מחיים האמיתיים. נחזור ונגיד, אחד מחמשת סרטי האקשן הטובים שיצאו לדי.וי.די בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully