וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח דבש מטורף

23.9.2003 / 16:39

דניאל שטרנהיים על אשטון קוצ'ר שאף אחד לא יזכור עוד שנתיים

אשטון קוצ'ר הוא קוץ בתחת. את אשטון קוצ'ר צריך להצמיד לקיר ולסקול באבנים. אשטון קוצ'ר בימים אלה ממש משחק ב"רופא וחולה" עם פצצת המין המזדקנת דמי מור והוא זה שאחראי לדמעות של ג'סטין טימברלייק שתועדו מול המצלמות של MTV.
אשטון קוצ'ר הוא קודם כל שחקן מצליח בסדרת הטלוויזיה "מופע של שנות השבעים" וברזומה שלו אפשר למצוא את הסרט הדבילי "אחי, איפה האוטו?" וספק רב אם בעוד שנתיים מהיום מישהו יזכור בכלל את אשטון קוצ'ר ומעלליו הילדותיים.

הסרט "ירח דבש מטורף" הוא עוד אבן דרך בקריירה של ידידנו המתבגר. ובהתאם לנוסחת "סרטי נעורים" קוצ'ר מתאהב בבחורה הכי בלונדינית שיכל היה למצוא על חוף הים (בריטני מרפי מ"אל תוציא מילה" או "8 מייל"). נכון, הוא לא ממש מכיר אותה, אבל מי האידיוט שקבע שבשביל להציע נישואין צריך להכיר את בת הזוג? ואם היא גם בלונדינית, גם עשירה וגם לא חכמה במיוחד (הפוסטמה הסכימה מייד) הנוסחה לבעיות ולפיצ'ר קולנועי סלולה.

אז הנה זה בא, הם רק נישאו, וכבר יוצאים לירח דבש, אבל אז מתחילות כל הבעיות. הזוג המאוהב טס לאיטליה, ארץ אוהבים, ונתקל מייד כמעט בכל צרה אפשרית, חלקן מצחיקות (לא אותנו) וגם רציניות ועמוקות. המריבות מתחילות, ארוסה לשעבר של אישתו הטרייה של קוצ'ר צץ במפתיע ומנסה להכניס את אפו הסולד אל תוך סוויטת ירח הדבש וגם האופי השונה בין האישה והבעל הטריים לא תורם להצלת המצב. בקיצור, כמו שהפסיכולוגית שלי אומרת: "קודם תכיר, אח"כ תתאהב", אפילו אם אתה אשטון קוצ'ר.

אבל בקומדיה הרומנטית אין מצב שהאהבה לא תנצח, ושהחתנים הלא מפרגנים יתבדו, וכמובן שהארוס לשעבר ייצא בידיים ריקות... שאלה רטורית: האם איטליה תשרוד את מריבות האוהבים? לפי עולמו של קוצ'ר כמובן שלא.

ואיזה קטעים! בDVD המדובר תמצאו ערוץ דיבוב של השחקנים הראשיים והבמאי (למחפשי התובנות הקולנועיות מומלץ להמשיך הלאה), קדימונים, סרט דוקומנטרי על עשיית הסרט, ארבע סצינות שנחתכו באכזריות בחדר העריכה ובונוס מעניין בהפקת ערוץ הקומדי סנטרל (אלה שהביאו לנו את סאות' פארק ושאר סדרות הביזאר מערוץ "ביפ") שכולל ראיונות עם צוות ההפקה.

לסיכום: אם אתם מעריצי קוצ'ר מובטחת לכם הנאה צרופה ומטופשת, לכל השאר, הצפייה היא על אחריותכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully