וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הערפל נמשך

3.3.2000 / 20:00

נסים בכר קרא אמש לשחקנים להרים את הראש, אבל התלונן על אי הבהירות באשר למעמדו ועל גוטמן, ש"לא מחזיר טלפונים". גוטמן מצדו, הודה אמש כי עיתוי הגעתו לבית"ר היה "טעות בסיסית"

סימן שאלה גדול מלווה את הנעשה בימים אלה בבית"ר ירושלים. נכון להיום אין הטבה במצבו של אלי גוטמן והא ייעדר מאימוני הקבוצה לפחות עד סוף השבוע הבא.

אמש התראיין גוטמן ל"ידיעות אחרונות" והביע לראשונה, הכרה בכך שטעה בבואו לבית"ר: "אם הייתה טעות בסיסית אחת, הרי שזהו עיתוי בואי לבית"ר- מייד אחרי עזיבת אלי אוחנה. הדרך בה עזב אוחנה את הקבוצה גרמה לתסיסה מתמשכת אצל האוהדים".

בינתיים, מי שממשיך להוביל את הקבוצה, הוא מאמן מחלקות הנוער, ניסים בכר, שניסה אמש לעודד את השחקנים, אבל בה בעת, דרש הבהרות מראשי הקבוצה.

בכר מתלונן על כך שהוא תקוע באמצע, לא מאמן ממש וגם לא ממש זמני, שכן לא ברור אם ומתי יחזור גוטמן לקבוצה. כמוכן, סיפר בכר, שקצת קשה לו להוביל את הקבוצה, בזמן שאלי גוטמן לא מחזיר לו טלפונים.

בכר: "חשוב שאדע היכן אני עומד, לא חכמה להשאיר הכל בסימן שאלה. אלי צריך להחליט אם הוא חוזר ומתי. אני מאחל לו החלמה, אבל למה לא להחזיר טלפונים?" (ידיעות אחרונות).

"מינו אותי למאמן זמני ואני אומר שאן חיה כזאת מאמן זמני. איך השחקנים יתייחסו אלי ברצינות אם הם לא יודעים מי המאמן שלהם? מה אני אמור לעשות עם זה?"

האווירה אתמול באימון, שהתקיים בבית וגן, הייתה קשה מאוד. בכר כינס את השחקנים, עבר איתם על טעויות שנעשו במשחק ההפסד מול הפועל ת"א (2:1) ובעיקר ביקש מהם להרים את הראש ולהסתכל קדימה.

בקבוצה: רוסו כשיר

קשרה הקבוצה, ג'ובאני רוסו, שחזר ביום ראשון לפנות בוקר מקרואטיה, ערך אמש אימון מלא. לפני שנסע להיבדק בקרואטיה פורסם שרוסו יזדקק למנוחה של מספר שבועות, אבל לאחר שחזר, נראה כי הוא כשיר לחלוטין.

רוסו נמצא בכושר גופני מצוין והוא אמור לשחק לפחות מחצית אחת במשחק הידידות היום מול קבוצת "בלו ווינג" הקוריאנית.

עוד במצבת הפצועים-מחלימים:

ז'אן טלסניקוב ערך אתמול, לראשונה מזה שבועיים, אימון מלא. יניב אברג'יל הודיע אתמול למאמן הכשור כי הוא סובל מחום גבוה ונעדר מהאימון.

דדש על עניין רוסו: "לא כל מה שכתוב בעיתון נכון"

הרשות לבקרה תקציבית ביקשה ביום ראשון ממנכ"ל בית"ר י-ם, שמעון בטאט, ומהיועצים המשפטיים של בית"ר לבדוק את הפרסומים לפיהם משה דדש העניק לרוסו סכום כסף ושעון לפני החתימה בבית"ר.

שוקי כהן, עוזרו יו"ר הרשות לבקרת תקציבים (יאיר רבינוביץ'), אמר ל-ONE: "פנינו ליועצים המשפטיים של בית"ר ולשמעון בטאט, שיודיעו לנו אם הפרסומים נכונים בעניינו של דדש. אני מאמין שתוך יום או יומיים תהיה לנו תשובה. אם יתברר שג'ובאני רוסו קיבל כספים שלא רשומים בחוזה, השחקן והקבוצה יעמדו לדין".

תגובתו של דדש: "אף אחד מבית"ר לא דיבר איתי בנושא. לא כל מה שכתוב בעיתון נכון והכל שטויות, לא היו דברים מעולם".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully