וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת תקשורת הקימה חטיבה אירופית בשיתוף עם פרוטוקול, המפיצה את מוצריה באירופה

3.3.2001 / 18:53

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות הן יוכלו להעניק ללקוחות האירופיים שירותי לימוד מרחוק, כולל ייעוץ והכשרה מתאימה לשימוש בהם

גתית פנקס
ltpgt
אסטרטגיית ההתפשטות של חברת גילת תקשורת ממשיכה במשנה תוקף, והחברה הודיעה היום על ייסודה של חטיבה אירופית, שתסייע לה להרחיב את שיווק פתרונות הלימוד מרחוק שלה באירופה. פתרונות אלה מבוססים על מוצרים שפותחו על ידי החברות אותן רכשה גילת תקשורת בארצות הברית.
lt/pgt

ltpgt
נזכיר, כי מאז סוף שנת 1999 החלה גילת תקשורת במסע רכישות מאסיווי, במסגרתו רכשה את חברת לרלינק, המתמחה בלימוד מרחוק דרך האינטרנט, ואת חברת אלן תקשורת, המתמחה בפיתוח כלים וסביבת לימוד במסגרת לימוד מרחוק. שתי חברות אלו שילבה גילת לתוך חברה בת אמריקאית, הנקראת מנטרג'י.
lt/pgt

ltpgt
באמצעות מנטרג'י מנסה גילת תקשורת להעמיק את אחיזתה בשוק האמריקאי, אך מסע הרכישות לא נעצר בנקודה זו. בשנת 2000 רכשה החברה את ג'ון ברייס הדרכה , שהיא זרוע הדרכת טכנולוגיות המידע והתוכן של גילת תקשורת באירופה ובמזרח התיכון.
lt/pgt

ltpgt
לפני מספר חודשים רכשה ג'ון ברייס הדרכה את הנכסים ופעילות ההדרכה בתחום טכנולוגיית המידע בבריטניה ובגרמניה מחברת אריס, וייסדה את השותפות העסקית הראשונה שלה, המשלבת לימוד מרחוק והדרכה בתחום טכנולוגיית מידע, בהונגריה.
lt/pgt

ltpgt
"בשוק האירופי קיים פוטנציאל גדול למערכות לימוד מרחוק", מסביר אודי שלג, שמונה לתפקיד מנכ"ל גילת אירופה. החטיבה האירופית של גילת תקשורת הוקמה בשיתוף עם חברת פרוטוקול, האחראית על שיווק מוצריה באירופה. פרוטוקול מתמחה בהפצת פתרונות ללימוד מרחוק אף היא. השותפות בין החברות תאפשר להן להעניק ללקוחות האירופיים שירותי לימוד מרחוק, כולל ייעוץ והכשרה מתאימה לשימוש בהם.
lt/pgt

ltpgt
בימים הקרובים צפויה גילת תקשורת לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2000 ולשנה כולה. בסלומון סמית ברני מעריכים כי בשנת 2000 תרשום החברה הכנסות של 71 מיליון דולר והפסד של 44 סנט למניה. בשנת 2001 צפויות ההכנסות להסתכם ב-100 מיליון דולר, וההפסד צפוי להצטמצם ל-27 סנט למניה. באופנהיימר מעריכים כי החברה תדווח על הכנסות של 19 מיליון דולר ועל הפסד של 47 סנט למניה ברבעון הרביעי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully