וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הפרסום הבינלאומית EURO RSCG רכשה את BLACK ROCKET - סוכנות הפרסום של יאהו

3.3.2001 / 18:53

דרור שטרנשוס: "אני מניח שתקציב יאהו יטופל בסופו של דבר גם על ידינו בארץ, אך זו לא בחירה אוטומטית"

נורית שר
ltpgt
רשת הפרסום הבינלאומית EURO RSCG, הנמצאת בבעלות תאגיד התקשורת HAVAS, הודיעה בסוף השבוע על השלמת רכישת סוכנות הפרסום האמריקאית BLACK ROCKET. עם השלמת הרכישה ישונה שם החברה והיא תיקרא BLACK ROCKET EURO RSCG.
lt/pgt

ltpgt
BLACK ROCKET פועלת מסן פרנסיסקו ומגלגלת מחזור של 100 מיליון דולר בשנה. הסוכנות תביא עימה את מותג האינטרנט והמדיה YAHOO!, עבורו בנתה בשנת 1996 את הקמפיין הנודע "DO YOU YAHOO!?", שמיצב את האתר כאחד המותגים החשובים בעולם.
lt/pgt

ltpgt
BLACK ROCKET אחראית על מדיניות הפרסום הקריאטיווי של יאהו בכל העולם. לקוחות נוספים של הסוכנות הם ערוץ המוסיקה MTV, המו"ל קונדה-נסט, חברת ויאקום, רשת הקוסמטיקה בודי שופ ועוד.
lt/pgt

ltpgt
EURO RSCG מיוצגת בארץ ע"י משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר EURO, בו היא מחזיקה כיום 51%. דרור שטרנשוס, מנכ"ל משותף בחברה, מסר כי הצטרפות BLACK ROCKET לרשת הגלובלית צפויה להשפיע גם על תנועת תקציבים בישראל. להערכתו, תוך חודשים ספורים צפויים להצטרף ללקוחות המשרד לקוחות נוספים השייכים לרשת העולמית.

"כרגע התקציב המשמעותי מבחינתנו הוא באמת הטיפול בתקציב יאהו, אך שום דבר אינו אוטומטי, וקבלה של טיפול בתקציב כזה תלויה כמובן בהחלטת החברה. למרות שסביר שיאהו יעדיפו לטפל בתקציב במסגרת הרשת הבינלאומית, עדיין משרד הפרסום המקומי צריך להיות מספיק טוב, על מנת שהחברה תפקיד בידיו את הטיפול במותג", מסביר שטרנשוס ל-TheMarker.com.
lt/pgt

ltpgt
רשת הפרסום הבינלאומית EURO RSCG פועלת בכ-73 מדינות, ומדורגת במקום הראשון באירופה והרביעי בעולם, ועל לקוחותיה הגלובאליים נמנים אינטל, פיג'ו, סיטרואן, MCI ועוד.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully