וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר של ברטון גרופ: ביזנס ליירס הישראלית היא משלוש המובילות בתחום ה-e-provising

3.3.2001 / 18:53

ע"פ המחקר, הסיבה העיקרית לעלייה בחשיבות התחום היא הצורך של ארגונים להתמודד עם בעיות אבטחת המידע באמצעות פיתרון ייעודי

שירות TheMarker.com
ltpgt
מחקר חדש של מכון המחקר האמריקאי ברטון גרופ, שהתפרסם לאחרונה, קובע כי תחום הe-Provisioning תופס תאוצה, ועשוי להפוך לאחד התחומים העיקריים בתשתיות e-Business בשנים הקרובות.
lt/pgt

ltpgt
הסיבה העיקרית לעלייה בחשיבות תחום ה-e-Provisioning, ע"פ המחקר, נעוצה בעובדה שבעיות הפיקוח, המיון ואבטחת המידע בארגונים הפכו לכאלו שלא ניתן כבר להתמודד איתן, אלא באמצעות פיתרון ייעודי, משמע e-Provisioning .
lt/pgt

ltpgt
"בחלק מהארגונים עובד חדש מחכה שבועות עד שהאדמיניסטרציה מספקת לו את הציוד הנדרש לו למילוי תפקידו. במקביל, עובדים שעזבו (או פוטרו) את הארגון עדיין מחזיקים באישורים המתאימים המאפשרים להם לחדור למערכות המחשב של הארגון", מסביר המחקר.
lt/pgt

ltpgt
"כיום", קובע המחקר, "התחום עוסק בעיקר בפיקוח על הקצאות משאבי IT בארגונים, אולם משימות נוספות רבות ייכנסו תחת המטרייה של ה-e-Provisioning בתקופה הקרובה". בהתבסס על סיבות אלו קובע הדו"ח כי מערכות e-Provisioning יהפכו להיות מרכיב קריטי בתשתיות B2B.
lt/pgt

ltpgt
המחקר סקר את הפעילות הקיימת כיום בתחום ואת הצפי לשנים הקרובות, וקבע כי חברת הסטארט אפ הישראלית ביזנס ליירס היא אחת משלוש החברות המובילות בתחום. בעקבות פעילות פיתוח נמרצת של ביזנס ליירס, ומאמצים למסד שיתופי פעולה קיימים עם חברות מובילות בעולם, צופה המחקר כי חשיבות החברה מרעננה עוד תגדל.
lt/pgt

ltpgt
המחקר מונה את ביזנס ליירס ואת Access360 האמריקאית כשתי החברות המובילות בתחום בעולם. "מהבחינה הטכנולוגית, Business Layers מקדימה את Access360", מציין המחקר, "אבל Access360 צפויה להציג גירסה משופרת ודומה ביכולותיה לזו של ביזנס ליירס עד סוף השנה".
lt/pgt

ltpgt
לחובתן של שתי החברות הללו מציין המחקר, את היותן חברות קטנות, שעה שחלק מהארגונים מעדיפים לשתף פעולה עם חברות ענק. לזכותה של ביזנס ליירס עומדים שיתופי הפעולה ההדוקים וההולכים ומתמסדים עם חברות תוכנה מובילות בעולם כגון BMC ו-CA.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully