וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: טבע וקבוצת אי.די.בי מושכות את הבורסה לעליות; המעו"ף מטפס בכ-0.8%

3.3.2001 / 18:53

מחזור המסחר נמוך - 27 מיליון שקל; מניית מכתשים אגן ממשיכה בהתאוששות ומטפסת ב-2.2%

אילן מוסנאים
ltpgt
הבורסה ממשיכה הבוקר את העליות הנאות מאתמול, והבוקר נפתחים המדדים המובילים בעליות שערים בינוניות תוך מחזור נמוך של 27 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
מדד המעו"ף רושם בשעה זו עלייה של 0.8% לרמה של 464.85 נקודות, ומדד ת"א 100 מוסיף כעת 0.63% לרמה של 449.49 נקודות. מדד התל-טק נפתח אף הוא באווירה חיובית ועולה ב-0.48%.
lt/pgt

ltpgt
המסחר הבוקר מושפע בין היתר מהציפייה להפחתת הריבית על ידי נגיד בנק ישראל, דוד קליין, ומההמתנה לתוצאות ועידת מפלגת העבודה שתתכנס הערב ותנסה לקבל החלטה בשאלת הצטרפותה לממשלת אחדות.
lt/pgt

ltpgt
מניית טבע מרכזת הבוקר את המחזור הגבוה בבורסה - 3.3 מיליון שקל - ועולה ב-0.4% למרות פער ארביטראז' שלילי של 2.2%.
lt/pgt

ltpgt
מניית פורמולה , שפתחה את הבוקר עם פער ארביטראז' שלילי של 2.7%, נסחרת בעלייה של 1.8%. החברה פירסמה הבוקר את תוצאותיה, שהיו בהתאם לאזהרת הרווח שפירסמה, ורשמה ברבעון הרביעי עלייה של 19% במכירות ל-107.8 מיליון דולר, והפסד של 6.3 מיליון דולר לעומת רווח של 10.3 מיליון דולר ברבעון המקביל.
lt/pgt

ltpgt
אל העליות מצטרפת הבוקר גם קבוצת אי.די.בי. מניית אי.די.בי אחזקות עולה ב-0.7%, מניית אי.די.בי פיתוח 798017-MRQ מטפסת ב-1.4% ומניית כלל תעשיות 608018-MRQ מוסיפה 0.4%. מניית דסק"ש נסחרת אף היא באווירה חיובית ועולה ב-1.1% למרות המלצת "צבור" שקיבלה מהראל שוקי הון. בהראל קובעים לדסק"ש מחיר יעד של 169.7 שקל שהנו גבוה בכ-13% ממחיר המניה בבורסה.
lt/pgt

ltpgt
מניה נוספת שבולטת הבוקר בעלייה נאה היא מכתשים אגן , שמטפסת ב-2.2% במחזור של כמיליון שקל. המניה סבלה בתחילת השבוע ממומנטום על רקע החשש שהמשבר בטורקיה ישפיע לרעה על המשק הברזילאי ויגרום לפיחות בשער המטבע המקומי בברזיל (בה למכתשים פעילות ענפה).
lt/pgt

ltpgt
החששות נרגעו אתמול, והמניה סיימה את המסחר בעלייה קלה, בעקבות המלצת "קנייה" שפירסם אתמול בית ההשקעות יו.בי.אס ורבורג. האנליסט סטיבן לוי העריך בסקירה כי תוצאות החברה אינן צפויות להיפגע באופן משמעותי מהאירועים לעיל.
lt/pgt

ltpgt
מניות פועלים השקעות ואפריקה ישראל נסחרות ללא שינוי. עיתון "מעריב", פירסם הבוקר ידיעה לפיה החליטו החברות לבטל את מיזם הסיבים האופטיים, שתיכננו לבצע בהשקעה של 150 מיליון דולר. על פי הערכות, הבעלים החליטו לחסל את המיזם לאחר שהגיעו למסקנה כי יתקשו להפוך אותו לרווחי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully