וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ליגה לגלאטסראיי

3.3.2001 / 18:53

פער 5 הנקודות של פנרבחצ'ה בליגה הטורקית נשמר לאחר הפסדה המדהים של האלופה 3:2 לקוצ'איליספור מהתחתית. טירוף רביבו נמשך

האליפות של חיים רביבו ופנרבחצ'ה הפכה אמש למוחשית יותר לאחר שהאלופה והמתמודדת העיקרית על מאבק האליפות עם פנרבחצ'ה, גלאטסראיי, נוצחה על ידי קוצ'איליספור מהתחתית 3:2.

קוצ'איליספור, המדורגת במקום ה-15, עם 2 נקודות מעל הקו האדום ערב המחזור עשתה עבור פנרבחצ'ה את הבלתי יאמן. בכך נותר הפער בפיסגה 5 נקודות כשנותרו 12 מחזורים לסיום.

קוצ'איליספור הוליכה בדקה ה-62 0:2, אבל גלאטסראיי הישוותה בדקה ה-76. שתי דקות לסיום הפך אנגין ליקיר פנרבחצ'ה כשכבש את שער הניצחון לקוצ'יאליספור.

"חיים יישאר בליבנו"


הניצחון בסוף השבוע בדרבי על בשיקטאש העלה את מפלס הטירוף סביב חיים רביבו לשיאים חדשים. אתמול פרסמו שלושה עיתונים גדולים בטורקיה כתבות על רביבו האדם. בכתבות נכתב על אישיותו הכובשת של רביבו ועל היותו אדם לבבי ושחקן הוגן.

בכתבות פורסם מכתב שנשלח על ידי אוהדי ג'ט-פה שגילו כי חיים רביבו עודד אותם במחיאות כפיים בתום משחק ההפסד לפנרבחצ'ה. "חיים יישאר בליבנו ונזכור את האוירה השונה שהכניס לעיר שלנו. אנו מברכים את רביבו ואת פנרבחצ'ה שזכתה לקבל שחקן כמוהו", נכתב במכתב.

נאביו סקאלה יסיים את תפקידו בבשיקטאש בסיום העונה


בינתיים פורסם כי נביו סקאלה, מאמנה של בשיקטאש, יסיים את עבודתו בקבוצה בתום העונה. ההודעה הגיעה מיד לאחר משחק ההפסד בשבת לפנרבחצ'ה, משחק שחיסל באופן כמעט סופי את סיכויי בשיקטאש לזכות באליפות.

הפתיחה של סקאלה, שהגיע במאי האחרון לקבוצה, היתה מצויינת. הקבוצה ניצחה בחמישה מתוך שישה משחקיה הראשונים ודורגה ראשונה. בתקופה האחרונה החלו להגיע התוצאות הרעות, כשבינהן התבוסה 5:1 לריזספור.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully