וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL, מחזור 3: שובר שוויון

רחביה ברמן

20.9.2003 / 23:34

מספר קבוצות טובות פתחו במאזן 1:1, והן תחפשנה לחזור למאזן חיובי ולתקוות על תהילה. אינדי, באפאלו, סיאטל וושינגטון וקנזס סיטי ינסו להמשיך במאזן מושלם

שבוע שלישי לעונה החדשה, והכיוון עדיין לא לגמרי ברור. כמה וכמה פייבוריטיות מדשדשות עם מאזן 1:1, והמחזור האי-זוגי הבא עלינו לטובה הוא הזדמנות מצוינת לראות מה נהיה. ארבע קבוצות - קרוליינה, שיקאגו, פילדלפיה ודאלאס - מקבלות השבוע חופש, כך שיש לנו רק 14 משחקים.

הידיעה המשמעותית ביותר השבוע היא פציעת האגן מסיימת העונה של רוזוולט קולווין, הליינבקר המצוין והחדש של הניו אינגלנד פטריוטס. עניין אכזרי הספורט - אתה עובד קשה, משקיע כסף, מביא כישרונות, ופציעה אחת הורסת את כל התוכניות. נותר רק לראות אם הפטריוטים יצליחו להתאושש מהאבידה. למזלם, מזומנת השבוע להם יריבה נוחה יחסית - הניו יורק ג'טס (ראשון, 20:00, שידור ישיר במידל איסט בכבלים).

הג'טס איבדו השבוע את מגן הפינה המצוין דוני אייברהם, ויש לצפות שטום בריידי, קווטרבק הפטריוטס, ינסה לנצל את העובדה ולחגוג על הגנת המסירה של הסילונים. מנגד ינסה קרטיס מרטין הוותיק, שתמיד מוצא כוחות מחודשים נגד קבוצתו הקודמת, לנצל את היעדרו של קולווין כדי לטחון יארדים על הקרקע.

ובלוויין: טייטאנס-סיינטס

במשדר המקביל כאן בארץ (20:00, פוקס ספורטס) ייערך משחק מרתק בין הטנסי טייטאנס לניו אורלינס סיינטס. הטיטאנים היו הפייבוריטים של רבים לסופרבול השנה, אבל תבוסה מול אינדיאנפוליס בשבוע שעבר הורידה מעט ממניותיהם. סטיב מקנייר, שנפגע באצבעו במשחק ההוא, התאושש במקצת ויפתח, אבל מידת כשירותו האמיתית תתברר רק במהלכי המשחק עצמם. גם הגנת טנסי סובלת מפציעות, וההתקפה המהירה של הקדושים תנסה לנצל זאת. דיוס מקאליסטר נמצא בכושר מצוין והוא צפוי לעשות לקו ההגנה של טנסי הרבה כאבי ראש.

במשחק המאוחר במידל איסט (23:15) נראה את הניו יורק ג'איינטס, שעדיין מלקקים את הפצעים מההפסד הביתי והדרמטי לדאלאס קאובויס, מול אדומי העורף מוושינגטון שנראים טוב מהמצופה. לאחר כמה שנים בהן קנו כל דבר שזז רק כדי להתאכזב, נראה שהשנה פגעו נציגי הבירה בול עם לאברייניוס קולס, שרשם כמעט 300 יארד בשני משחקים. גם התופסים של הענקים, אמאני טומר ואייק היליארד, נראים מצוין, וייתכן שהקלף המכריע במשחק זה יהיה הטייט אנד ג'רמי שוקי, שבשני משחקים נגד וושינגטון אשתקד רשם 200 יארד וטאצ'דאון.

ולציפורי הלילה שבינינו מזומן ב-ESPN, בשעה 03:30, משחק מצוין שיקבע רבות, כבר בשלב מוקדם זה, לגבי הבכורה ב-AFC מזרח הקשוח. הכאפאלו בילס באים למיאמי אחרי שני ניצחונות מרשימים שבהם גם ההתקפה וגם ההגנה דפקו הצגות. מיאמי ספגה הפסד שערורייתי ליוסטון במחזור הפתיחה, וניצחון קל על הג'טס המוחלשים אינו סימן לשום דבר. המפתח לבילס יהיה לעצור את ריקי וויליאמס. למיאמי - לעצור את התופסים של הבילס ואת דרו בלדסו שמוסר להם.

הבנגאלס ינסו להפתיע

אינדיאנפוליס קולטס - ג'קסונוויל ג'אגוארס: העונה של הג'אגס לא מתפתחת כמקווה בצפון פלורידה, ובקצב הזה המאזן של העונה שעברה (10:6) ייחשב להצלחה. אינדי, לעומת זאת, נראים טוב מאד - בעיקר בהגנה, החלק שהם היו צריכים שפר כדי להתמודד ברצינות. על הנייר, פייטון מאנינג והחבר'ה לא אמורים להתקשות כאן, אבל זה בדיוק מסוג המשחקים שמתקילים קבוצות שלא באמת מוכנות. אז כמו כל משחק ב-NFL, גם זה מבחן לסייחים מאינדיאנפוליס.

יוסטון טקסאנס - קנזס סיטי צ'יפס: אחרי ניצחון סנסציוני במיאמי, חזרו דייויד קאר והג'מעה לגודל טבעי בתבוסה מול ניו אורלינס. קנזס סיטי, מנגד, מצדיקים בינתיים את מעמדם כפייסוריטים מוקדמים ללכת רחוק העונה. על הנייר, משחק קל לצ'יפים, אבל פריסט הולמס וטוני גונזאלס לא לגמרי בריאים, וייתכן שהם ישותפו מבידה מוגבלת בלבד. זה אמור לאזן במקצת את המצב, אבל הטקסאנים איבדו את סת' פיין, התאקל ההגנתי הטוב ביותר שלהם, ובלעדיו יהיה לטקסאנים קשה להקשות על הקווטרבק טרנט גרין את החיים.

דטרויט ליונס - מינסוטה וייקינגס: הויקינגים הם בין הלהיטים של הליגה נכון לעכשיו, והם מובילים את ה-NFC צפון. דטרויט לא אמורה להוות בעיה, לאור הגנת הריצה החלשה שלה ומשחק הריצה המעולה של הויקינגים, המגובה באחד מקווי ההתקפה הטובים בליגה. אבל שום דבר לא בטוח ב-NFL.

סינסינטי בנגאלס - פיטסבורג סטילרס: הבנגאלס כמעט הדהימו את בשבוע שעבר האוקלנד ריידרס, פינאליסטית הסופרבול, ועם מרווין לואיס על הקווים ברור שהם לא יסתפקו בכמעטים. ג'ואי פורטר המצוין עשוי לשחק בפיטסבורג, אבל אין מצב שהוא יהיה במיטבו. יש פה פוטנציאל להפתעה.

האלופה בקריזה

אטלנטה פלקונס - טאמפה ביי באקנירס: שתי הקבוצות סבלו הפסדים קשים בשבוע שעבר. טאמפה החמיצה שלוש בעיטות והפסידה לקרוליינה בהארכה. הבזים שמטו יתרון 0:17 והפסידו לוושינגטון 33:31. אבל אטלנטה עדיין משחקת בלי מייקל ויק, טי.ג'יי דאקט לא לגמרי כשיר והאלופים יחפשו להוכיח לכל העולם ואחותו שההפסד לקרוליינה היה מקרי. כל דבר מלבד ניצחון של טאמפה יהווה הפתעה.

אריזונה קארדינלס - גרין ביי פאקרס: הפאקרס חורקים, אבל קשה להניח שאריזונה היא זו תקשה עליהם את החיים. גרין ביי החתימו השבוע את אנטוניו פרימן, התופס הוותיק שהלך עם ברט פארב לשני סופרבולים. פרימן כבר לא צעיר, אבל הוא מכיר את פארב היטב ויהווה אופציה טובה אם התופסים הפותחים ימשיכו לא לספק את הסחורה.

סיאטל סיהוקס - סט. לואיס ראמס: הסיהוקס נראים טוב וקורן רובינסון, שחוזר מהשעיה בגין איחור לאסיפה קבוצתית, ירצה לפרוק תסכולים על חשבון אניאס וויליאמס, מגן הפינה המזדקן של הראמס. ניצחון במשחק הזה יקבע את מעמדה של סיאטל כמועמדת הבכירה בבית. ניצחון של סט. לואיס יחזיר אותה לתמונה.

סן דייגו צ'ארג'רס - בולטימור רייבנס: אחרי חגיגות השיא של ג'מאל לואיס, מזומנת לעורבים יריבה נוספת שמתקשה לעצור את הריצה. הצ'ארג'רס מתחילים לחשוד שעשו טעות בוויתור על ג'וניור סיאו המנוסה, ושני רצים מהשורה הראשונה כבר חגגו על ישבנם. האם לואיס יהיה השלישי?

סן פרנסיסקו 49 - קליבלנד בראונס: ומצד החגיגות לצד האבלים. הבראונס מנסים להתאושש מהמהלומה שהנחית עליהם לואיס, ועכשיו הם צריכים להתמודד עם טרל אואנס וחבריו לאחת ההתקפות המאוזנות בליגה. קלי הולקומב נראה רע בעמדת הקווטרבק של קליבלנד מאז זכה בעמדת הפותח על חשבון טים קאוץ', והוויתור על כל חוליית הליינבקרים נראה פתאום כמו שגיאה ענקית. רק הדחף לרפא את הגאווה הפגועה ייתן לקליבלנד סיכוי להימנע מפתיחה של 3:0.

את המחזור ינעל המפגש הפיקנטי במאנדיי נייט בין הדנבר ברונקוס לאוקלנד ריידרס. נתייחס אליו מחר, בסוף סקירת המשחקים של הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully