וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שמונה נאנסה בידי חבריה ביום הולדתה

3.3.2001 / 18:53

ילדים בני 11 הזמינו אותה למסיבה במקלט, שם אנסו אותה באכזריות; בהזדמנויות אחרות נאנסה בידי נער בן 15 וילדים נוספים; הנער הורשע - שותפיו למעשים צעירים מדי לעמוד לדין

ילדה בת שמונה מצפון הארץ נאנסה מספר פעמים בידי חבריה, בגילאים 11-15. הפרשה, שארעה לפני שנתיים וחצי, נחשפה מפסק דינו של הנער המבוגר, שהותר אתמול לפרסום, לבקשת "ידיעות אחרונות".

הילדים ביצעו את מעשי האונס האכזריים במספר הזדמנויות. בפעם הראשונה הציעו שלושת הילדים, שהתגוררו בשכונתה של הנאנסת, לערוך לה מסיבת יום הולדת במקלט. הילדה נענתה בהתלהבות להצעה ובאה עימם למקלט, אך שם הם הפשיטו אותה ואנסו אותה באכזריות.

מספר ימים לאחר מכן סיפר אחד הילדים לחברו בן ה-15 על המעשה. השניים הגיעו לביתה של הילדה, הורו לה לבוא עמם שוב למקלט, ואנסו אותה. לאחר מספר ימים שוב הגיעו האונסים לביתה של הילדה, הפעם בחבורה של שישה ילדים, וחזרו על מעשה האונס.

"במהלך הבעילה ביקשה הילדה מעת לעת מהקטינים שיניחו לה, אך הם בשלהם", כתב השופט, נשיא בת המשפט המחוזי בנצרת, יהודה אברמוביץ', בפסק הדין במשפט. הנער הנאשם חזר על האונס גם פעם נוספת, רביעית במספר.

הפרשה נחשפה לאחר שאחיה של הילדה שמע שמועות בשכונה הקשורות באחותו, וסיפר על כך למורתו בבית הספר. המשטרה פתחה בחקירה, ובעקבותיה הודה הנער בביצוע מעשי האונס. שאר החשודים במעשה היו צעירים בגיל 12, ולפיכך לא נפתחו נגדם הליכים פליליים. הנער הורשע בשלוש עבירות אונס בנסיבות מחמירות, ונגזרו עליו שנתיים מאסר במעון נעול ומאסר על תנאי לשנתיים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully