וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט עומדת בפני תביעה נוספת בגין פרסום כוזב - הפעם בתחום מחשבי כף היד

3.3.2001 / 18:53

נציבות הסחר הפדרלית טוענת שהחברה הטעתה את הלקוחות במודעות שכוונו נגד מחשבי הפאלם פיילוט

דפנה מאור
ltpgt
מיקרוסופט עומדת בפני תביעה נוספת בגין פרסום כוזב ומטעה, הפעם בתחום מחשבי כף היד. לפי דיווח של "וול סטריט ג'ורנל", החברה מנהלת עתה משא ומתן ליישב את התביעה מחוץ לביהמ"ש, בעוד היא מתכוננת להופיע השבוע בביהמ"ש לערעורים בעניין תביעת ההגבלים העסקיים בה הורשעה.
lt/pgt

ltpgt
נציבות הסחר הפדרלית (FTC) טוענת כי מסע פרסום של מיקרוסופט ניצל לרעה את בלעדיותה של החברה על מערכת ההפעלה הפופולרית חלונות כדי לפגוע במתחרה פאלם. לפי ממצאי החקירה, מודעות הפרסומת "האם הפאלם שלכם יכול לעשות את זה?" הטעתה את הציבור בטענות שווא. לפי הפרסומת הכיל המוצר של מיקרוסופט יכולת תקשורת אלחוטית, בעוד שבתחתית המודעה הודפסה הסתייגות באותיות זעירות שלא ניתן לקרוא אותן, לפיהן נדרשת תוספת מחיר לצורך זה.
lt/pgt

ltpgt
מיקרוסופט הסירה את מסע הפרסום נגד הפאלם ללא הסבר, לאחר שהחקירה נפתחה נגדה. בפרסומות חדשות למחשבי כף יד המבוססים על תוכנות מיקרוסופט אין התייחסות לפאלם. למיקרוסופט יש נתח שוק של פחות מ-10% בתחום מערכות ההפעלה למחשבי כף יד, בעוד שלפאלם יש יותר מ-70% מהשוק.
lt/pgt

ltpgt
זו אינה התביעה הראשונה נגד מיקרוסופט בגין פרסום כוזב. לפני 5 חודשים יישבה החברה מחוץ לכותלי ביהמ"ש תביעה נוספת בתחום הטלוויזיה האינטראקטיווית.
lt/pgt

ltpgt
השבוע יתייצבו עורכי הדין של החברה בפני 7 שופטי ביהמ"ש לערעורים, וינסו לטעון כי גזירת הפירוק כנגד מיקרוסופט התקבלה באופן שאינו משורת הדין, וכי פעולותיה של מיקרוסופט בשוק היו חוקיות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully