וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון "לקחה" את יואב לפני התכנית

19.9.2003 / 0:05

"העיר" חושף: יואב שוורד ושרון איילון הכירו לפני שנהגתה התכנית. לשבועון רייטינג היתה תמונה משותפת של השניים, אך הוא בחר לפרסם אותה רק השבוע

שבוע אחרי פרק הסיום של "קחי אותי שרון" נראה שהמציאות שמאחורי "תכנית המציאות" מתחילה להיחשף רק עכשיו. אחרי שהתברר שלשרון לא היתה באמת אפשרות לבחור את בן זוגה, בשל העובדה שגדי הבהיר לה שהוא לא מעוניין, מתברר עתה כי את יואב, הזוכה המאושר, הכירה שרון עוד לפני שנהגתה בכלל הסדרה ששיגעה הקיץ את המדינה. לדברי גורם שהיה קשור להפקה, במסגרת המציאות המשופצת של "קחי אותי שרון" צולמו קטעים מסויימים, גם כאלה שהוצגו כאותנטיים, שוב ושוב עד להשגת התוצאה המבוקשת.

המקומון התל אביבי "העיר", חשף אתמול תמונה שצולמה במסיבת השקה של חברת שעונים בתחילת יולי - כשלושה שבועות לפני שידור הפרק הראשון וחודש לאחר צילומו - שבה נראה הזוג מטוסקנה, קרוב קרוב. השניים נקלטו בעדשת מצלמתו של אמיר מאירי, והכתב איתו עבד עבור השבועון "רייטינג", אבישי בן-אלי.

העיר פירסם כי שרון ויואב שוחחו זה עם זו, למרות שחתמו כל אחד בנפרד על הסכם האוסר על שרון להיות בקשר עם מי מהמועמדים מחוץ לסט הצילומים.

בן-אלי הכיר את שוורד מפרוייקט משותף עימו, ואת שרון זיהה מהפרומואים לסדרה, ולכן ביקש מהצלם לצלם את התמונה. עד ראיה מסר ל"העיר" כי מרגע שהבזיק הפלאש הראשון פנה שוורד לשניים וביקש לגנוז את התמונה. שרון פנתה אל בן-אלי בדמעות, הסבירה לו שיואב הוא אחד המועמדים, ולכן היא מבקשת לגנוז את התמונה כדי לא לגרום לה ולתכנית נזר חמור. לטענת "העיר" ניסו בן-אבי ומאירי להביא לפרסום האייטם אך לשווא. התמונה התפרסמה רק השבוע לאחר סיום התכנית.

"רייטינג": מילא אם היו מתנשקים בטירוף

עורך "קחי אותי שרון", חגי לפיד, הודה שידע על ההיכרות הרשמית בין השניים: "ידעתי ששרון יודעת מי זה יואב ושיואב יודע מי זאת שרון. אם אתה טוען שהיה ביניהם קטע אחר אז אתה מחדש לי. לפני תחילת הצילומים הראינו לשרון תמונות של הגברים שיתמודדו, ועל שניים-שלושה מהם היא אמרה שהיא מכירה אותם באיזושהי רמה. אבל כל עוד לא מדובר במישהו שהוא אקס שלה או משהו, אז מה הבעיה?".

עורך "רייטינג" יובל נתן, הכחיש שלא פרסם את האייטם בגלל קשר כלשהו עם "קשת", ששידרה את התכנית. "אני חושב שצריך לקחת את הדברים האלה כמשחק טלוויזיה. בסך הכל אנחנו באים לשרת את הקהל שאוהב טלוויזיה, לא את הקהל שמחפש איפה הוא יכול לדפוק את השיטה, והחלטנו שאנחנו בעד ריאליטי טי.וי. אם היתה לי אינפורמציה שהמשחק מכור, ודאי שהייתי מפרסם אותה... מילא אם היו מצלמים אותה באותו אירוע כשהיא מתנשקת בטירוף עם יואב... לא היה כאן שום סיפור".

דוברת "קשת", מאיה קרבט, אמרה בתגובה, כי התכנית "ייצרה הרבה מאוד אינפורמציה והרבה מאוד דיסאינפורמציה, וזו אחת מהן. אני מאחלת לשרון וליואב הצלחה בקשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully