וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טננבאום העביר מכתב לישראל

19.9.2003 / 0:17

ערוץ 2: החטוף הישראלי מסר המכתב באמצעות המתווך הגרמני שביקרו לפני חודש. העסקה עם החיזבאללה תכלול התחייבות למידע על גורלו של רון ארד

החטוף הישראלי, אלחנן טננבאום, העביר לאחרונה מכתב לישראל, באמצעות השליח הגרמני שביקר אותו בשבי לפני כחודש. כך דיווח אמש בערוץ 2.

בתוך כך, נודע כי ישראל החליטה שעסקת חילופי השבויים הנרקמת עם החיזבאללה תכלול גם הצהרה דו צדדית או התחייבות של הארגון לספק מידע על גורלו של רון ארד בעתיד. ביום רביעי דווח שראש הממשלה, אריאל שרון, נפגש בשבוע שעבר עם בני משפחתו של ארד, ועדכן אותם על האפשרות לשחרורם של אנשי הארגון - עובייד ודיראני - גם ללא מידע על גורלו של רון.

אתמול דווח גם כי משפחות שלושת החיילים החטופים מוחות על הניסיון של משפחת ארד, לטענתם, לשמור על דיראני ועובייד כקלפי מיקוח לשחרורו של רון. לדבריהם, הדבר יוביל להכשלת המאבק לשחרור בניהן. במקביל, בני משפחת ארד מחו על הצבתם מול משפחת טננבאום, והשוו את המקרה ל"משפט שלמה".

בהתייחס לפרסומים בלבנון, לפיהם ישראל תשחרר גם מחבלים פלסטינים בעסקה, דיווחו מקורות ישראלים כי מדובר במחבלים "קלים". מקורבים למשא ומתן מסרו כי מנגנון ההידברות שנוסד עם הארגון הלבנוני אמור לשמש בעתיד כערוץ תקשורת גם בנושאים אחרים. המקורות מסרו גם כי דברי שר החוץ, סילבן שלום, לפיהם בחגים הקרובים צפויה "בשורה" בנושא - היו הצהרה חפוזה ופזיזה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully