וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נין: טנק השמיד מכונית תופת

19.9.2003 / 0:04

מדובר בטנדר ממולכד שהיה אמור להתפוצץ בעיר ישראלית ביממה הקרובה. 3 מתכנני הפיגוע נעצרו. צה"ל ממשיך לפעול בעיר. 5 פצצות מרגמה נפלו ברצועה

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול הלילה בג'נין. אמש השמיד טנק של צה"ל טנדר ממולכד במרכז העיר. בגלי צה"ל דווח, כי הרכב היה אמור להתפוצץ באחת הערים במרכז הארץ ביממה הקרובה. אתמול בלילה נעצרו בג'נין שלושה פעילי ג'יהאד, שתכננו לבצע את הפיגוע.

אתמול בצהריים השלימה חטיבת גולני את ההשתלטות על ג'נין, והטילה עוצר על העיר. גורמי צבא אמרו כי מדובר במבצע ללא הגבלת זמן, שמטרתו פעילות נגד תשתיות טרור, סיכול כוונות ליציאה לפיגועים בישראל, תפיסת אמצעי לחימה ומעצר מבוקשים.

אמש נורו חמש פצצות מרגמה לעבר התנחלות בגוש קטיף. איש לא נפגע. ירי חמש הפצצות הצטרף לפצצת מרגמה שנורתה אתמול בצהריים ברצועה, אך גם במקרה זה, לפי הדיווח בקול ישראל, איש לא נפגע.

חייל נפצע קשה בעזה

בכפר טובאס שמצפון מערב לשכם נעצרו אתמול גבר ואישה פלסטינים שהתכוונו לבצע פיגוע התאבדות בישראל. האשה היא אחותה של המחבלת שהתפוצצה בעפולה ב-19 במאי השנה, והרגה שלושה אזרחים.

אתמול לפנות בוקר נפצע חייל צה"ל באורח קשה ושני חיילים נפצעו קל, בחילופי אש בין כוח צה"ל למבוקש של החמאס במחנה הפליטים נוסייראת ברצועת עזה. פעיל החמאס נהרג, והשלושה פונו לבית החולים. מקורות פלסטינים מסרו כי ההרוג, ג'יהאד אבו סוורה, בן 34, נהרג מפגיעת שלושה טילים שירה מסוק צה"ל בתום קרב יריות שניהל עם החיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully