וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: קומטאץ' לקראת גל פיטורים נוסף

3.3.2001 / 18:53

כך נודע ל-TheMarker.com; לפני כחודש וחצי פיטרה החברה כ-100 עובדים; בית ההשקעות אופנהיימר הגדיר את מצבה של קומטאץ': "נמצאת ברמת סיכון עסקי גבוה"

עינב בן יהודה
ltpgt
מקורות מקורבים לקומטאץ', הנסחרת בבורסת הנאסד"ק טוענים היום כי החברה עומדת בימים הקרובים לפטר עשרות עובדים נוספים. כך נודע ל-TheMarker.com. החברה, שלפני כחודש וחצי הודיעה על פיטוריהם של כ-20% מעובדיה, מונה היום כ-400 עובדים. מהחברה נמסר בתגובה: לא דנו באפשרות של פיטורים נוספים.
lt/pgt

ltpgt
החברה, שהוקמה ב-1991, התחילה בתור ספקית פתרונות ושירותי דואר אלקטרוני באאוטסורסינג לאתרים מסביב לעולם. החברה הונפקה ונסחרת בנאסד"ק. בעקבות קריסת חברות הדוט.קום והתמוטטות המודל בו מציעים אתרים ללקוחותיהם בחינם שירותים עליהם הם משלמים, שינתה החברה את המודל העסקי. כיום מתמחה החברה בשירותי אאוטסורסינג של דואר אלקטרוני ומסרים מיידיים לשוק הארגוני, כאשר הכוונה היא להציע לארגונים להוציא החוצה את כל הטיפול בשרתי הדואר האלקטרוני.
lt/pgt

ltpgt
כאמור, לפני כחודש וחצי פיטרה החברה כ-100 עובדים. לפני שבוע הגדיר בית ההשקעות אופנהיימר את מצבה של קומטאץ': "לאור המצב הקיים בשלב זה, נמצאת חברת קומטאץ' ברמת סיכון עסקי גבוה", וזאת לאור תוצאותיה העסקיות לרבעון הרביעי של שנת 2000 והודעתה כי תבצע מחיקות של 4.4 מיליון דולר מהכנסות 9 החודשים הראשונים של 2000.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully