וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי שכנע את שרון לבחור ביואב

17.9.2003 / 9:03

מקורב ל"קחי אותי שרון" גילה שגדי הוא שיזם את הבחירה ביואב שוורד. הודיע לשרון כי הוא לא מעוניין. גדי: "אני מרוצה מהבחירה שלה"

שבוע לאחר ה"גמר" ההיסטרי של "קחי אותי שרון" מתברר שהמשחק היה בכלל מכור. גדי אינפלד, שרבים צפו שייבחר על ידי שרון איילון, אמר לה בפגישה בארבע עיניים כמה ימים לפני הקלטת תכנית הסיום שהוא לא מעוניין בה. גורם המקורב לסדרה אמר ל"מעריב": "היא שינתה את בחירתה מגדי ליואב ברגע שגדי הבהיר לה שהוא אינו מעוניין בה".

בראיון לגלי צה"ל אמר גדי: "אני שלם עם הבחירה של שרון. אני מרוצה מהבחירה של שרון... עם כל הכבוד יש כמה דברים שלא כל העולם צריך לדעת. יש דברים שצריכים להישאר בינינו. הגעתי לנקודה שהבנתי שכל הסיפור הזה קצת יהיה גדול עלי אם שרון תבחר בי, ואני מרוצה מהבחירה".

יום לאחר שידור פרק הסיום של התכנית קיימה שרון מסיבת עיתונאים בה סיפרה כי תכננה לבחור בגדי, אך שינתה את דעתה זמן קצר לפני הקלטת סצינת הסיום, שנדחתה בגלל חשש מהדלפות. "אם היו מצלמים את כל הפרק במועד המקורי, לא בטוח שיואב היה נבחר", אמרה איילון, "התחושה שלי היתה שאני אגיד גדי".

"שרון נפגשה גם עם גדי וגם עם יואב", סיפר הגורם המקורב. "היה לה קשה לבחור והיא רצתה לדעת יותר. באותה פגישה היא הבינה שגדי לא מעוניין בה. הוא הבהיר לה את זה ולכן הבחירה השתנתה. בתכל'ס זה היה צריך להיות גדי". לדבריו גדי אמר לה את הדברים משום שלא רצה לשקר. "בעצם, גדי הוריד מעצמו על מנת שהיא תצא טוב יותר. הוא פשוט לא רצה להכניס אותה לאשליה מסוימת. הוא יצא גבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully