וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדה: יוון תרשה למאבטחים ישראלים להיכנס עם נשק

עדי רובינשטיין

16.9.2003 / 21:23

למרות פירסומים כאילו היוונים לא יתנו למאבטחים להיכנס עם נשק, הציג היום אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי העולמי, מסמך שמוכיח שהיוונים דווקא כן ירשו

למרות פירסומים שהופיעו היום ב"ידיעות אחרונות", כאילו מאבטחי ישראל לא יוכלו להיכנס לאתונה עם נשק בשעת המשחקים האולימפים, בוועד האולימפי לא מתרגשים.

חבר הוועד האולימפי הבנ"ל, אלכס גלעדי, מסר היום לכלי התקשורת בישראל מסמך בו מאשרת ממשלת יוון, למאבטחי המדינות השונות לשאת נשק בשעת המשחקים ובכך שם קץ לשמועות כאילו לא יוכלו המאבטחים לעשות את עבודתם.

במקביל מסר היום מנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר לוואלה! ספורט ש"הוועד האולימפי בישראל סומך על המקומיים". ובמילים אחרות, תנו לאנשים לעבוד בשקט.

בוועד האולימיפי מחכים לכסף (מאת רמי היפש, הארץ)

הוועד האולימפי הישראלי, שהתרגל לפני אולימפיאדת סידני להקצבה מיוחדת של 10 מיליון שקל, מקווה לקבל בשבועות הקרובים הקצבה מיוחדת לשנת 2003, בסך שלושה מיליון שקל.

ראשי הוועד האולימפי עוקבים בדאגה אחרי הקיצוצים בתקציב בשנה הבאה, שבה הם מקווים להקצבה מיוחדת גדולה יותר לקראת אתונה. "אנחנו חייבים להתכונן היטב לאולימפיאדה, אבל מבינים את המצב במשק", אמר אתמול מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר. "אנחנו מקווים להקצבה שתוכל לעזור לנו לקראת השנה האולימפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully