וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון נגד "האיש בקופסא"

16.9.2003 / 16:28

אמן האשליה, דיוויד בליין, כלא עצמו ל-44 יום בקופסא שקופה התלויה במרכז העיר. אלמונים לא מפסיקים להתנכל לו בדרכים שונות ואחד מהם אף נעצר

שהייתו של אמן האשליה והפעלולים, דיוויד בליין, בקופסת פלסטיק התלויה בגובה תשעה מטרים, במשך 44 ימים, נהפכה למוקד להתנכלות מצד רבים בלונדון. המקרה האחרון והחמור הוביל למעצרו של אחד המתנכלים אחרי שניסה לבצע חבלה של ממש בקופסא.

בבי.בי.סי פורסם שהעצור, גבר בשנות ה-40 לחייו, טיפס על מגדל סמוך וירד בחבל בסמוך למקום בו תלויה הקופסא של בליין. הוא השליך בקבוקים וחפצים אחרים לעבר הקופסא ולבסוף ניסה לנתק את זרם החשמל והמים המחוברים אליה. דובר משטרת לונדון אמר כי האדם נעצר וצפוי לעמוד בפני הליכים פליליים.

האמן האמריקאי בן ה-30 החליט לבצע ניסוי נוסף לבדיקת הסיבולת האנושית, כשכלא את עצמו בקופסא שקופה התלויה מגשר "טאוור ברידג'", לפני 11 יום. מסיבה לא ברורה, הניסוי מעורר תגובות חריגות בקרב תושבי לונדון, ורבים משליכים בקבוקים וחפצים שונים ואפילו חובטים בכדורי גולף לעבר בליין. אשה אלמונית אף התפשטה חלקית מתחת למקום שהותו וקבוצת מתופפים דואגת להשכימו בבקרים בדפיקות עזות. המשטרה מוקפצת מעת לעת בשל צייני לייזר רבים המכוונים לעבר בליין ומעוררים חשש שמדובר בכוונות כלי נשק.

בליין שגזר על עצמו שביתת רעב, סופג בשל כך מטר פריטי מזון המושלכים לעברו. הגדיל ועשה אדם ששלח אליו מסוק בשלט רחוק, אליו הוצמד המבורגר עסיסי. אחרי תשעה ימים אמר בליין באמצעות מיקרופון כי "אני נהנה לראות אנשים אוכלים – אבל אחרי שלא אכלתי תשעה ימים אני מתחיל לחשוב על כל מה שאי פעם אכלתי".

"האיש בקופסא" מעיד על עצמו כי השהות בבידוד וללא מזון מתחילה לערער את שפיותו. "אני מתחיל לצחוק הרבה ולפתח אובססיביות לגבי כל מיני פרטים. אני תוהה עוד כמה זמן דעתי תשתבש עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully