וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירס לא תגבה תשלום עבור שיחות במשך חודשיים

3.3.2001 / 18:53

גביית התשלום תהיה רק עבור תשלום לחברות תקשורת אחרות; המבצע הוא חלק מתוכנית שיווק של החברה שקיבלה רישיון לספק שירותים סלולריים

חברת מירס לא מתכוונת לגבות תשלום ממינויה החדשים עבור שיחות למשך החודשיים הראשונים. גביית תשלום תתבצע רק עבור שיחות לחברות אחרות כגון פרטנר בזק פלאפון ובזק. המבצע הוא חלק מתוכנית השיווק שהחברה מתכננת במסגרת הפיכתה למפעיל סלולרי.

לאחרונה קיבלה חברת מירס אישור להפעלת שירותים סלולריים, משרד התקשורת אף הקצה לחברה את הקידומת 057 לשימוש מנויה. במהלך החודש הבא מתכוונת החברה להעביר את מנוייה מקידומת 03 לקידומת החדשה.

הרישיון הסלולרי שקיבלה מירס מאפשר לה לגבות ממנויה סכום של חצי שקל לדקה עבור השיחות הנכנסות. על פי ההערכות השינוי יגדיל את הכנסותיה של מירס בכ-10 עד 15 מיליון שקל בשנה.
עיתון הארץ מדווח עוד, כי הרישיון החדש יוזיל את עלות חיבור הקו למנוי חדש, עד כה ניתן היה להתקשר למנויי מירס רק באמצעות קו של בזק, כתוצאה מכך נאלצה מירס לרכוש קו מבזק עבור כל מנוי חדש. ההסכם החדש יחסוך מן החברה עלות תיפעולית ועלות חיבור מנויים חדשים.

החברה מצפה להגדיל את מנוייה במגזר העסקי בכ-20 אחוז, כמו כן מתכוונת החברה להגדיל את מספר המנויים שמשתמשים בשירותי האינטרנט הסלולרי שהיא מספקת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully