וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולל בונה זכתה במכרז להקמת שני מגדלי משרדים ברמת גן בהיקף של 230 מיליון שקל

3.3.2001 / 18:53

בין החברות שרכשו שטחי משרדים בפרויקט: ב.ס.ר הנדסה, סקום, פידליטי ועוז עתיד

אלי דניאל
ltpgt
חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת שני מגדלי משרדים משני צדי רחוב בן גוריון פינת אבא הלל. היקף הביצוע הקבלני של הפרויקט מוערך בכ-230 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
אחד המגדלים, בן 27 קומות, יוקם בתחום שיפוטה של עיריית בני ברק, ואילו המגדל השני, בן 24 קומות, יוקם בתחום שיפוטה של עיריית רמת גן.
lt/pgt

ltpgt
שני המגרשים, הידועים בשם מגרשי ירושלמי, נרכשו ממשפחת ירושלמי לפני כחודשיים ע"י כ-80 משקיעים, בהם ב.ס.ר הנדסה, סקום 331017-MRQ , שרכשה 6 קומות במגדל שייבנה בבני ברק, פידליטי גולד שוקי נדל"ן , שרכשה שתי קומות בכל מגדל, ועוז עתיד , שרכשה את הקומה ה-25 במגדל שייבנה בבני ברק. אדריכל הפרויקט, עמי מור, רכש אף הוא שטח משרדי בפרויקט.
lt/pgt

ltpgt
השטח הכולל של הפרויקט הוא כ-102 אלף מ"ר, מתוכו כ-61 אלף מ"ר משרדים. הקמת הפרויקט תחל בימים הקרובים ומשך ההקמה הצפוי הוא בין 33 ל-35 חודשים.
lt/pgt

ltpgt
בשבוע שעבר זכתה החברה, יחד עם חברת מנרב אחזקות , במכרז להקמת בסיס צבאי באזור באר שבע. מזמין הפרויקט הוא צבא ארה"ב והיקפו מוערך ב-160 מיליון שקל, כאשר חלקה של החברה מסתכם בכ-80 מיליון שקל. הפרויקט צפוי להימשך 24 חודשים.
lt/pgt

ltpgt
קבוצת סולל בונה פועלת בישראל במספר מגזרים עיקריים: ביצוע פרויקטים קבלניים גדולים בתחום הבנייה, ביצוע עבודות תשתית, סלילת כבישים ובניית גשרים. כמו כן, עוסקת החברה בייצור, שיווק והרכבה של מבנים ואלמנטים טרומיים, ויש לה מפעלים משלה לייצור בטון ואספלט ולעיבוד ברזל. בנוסף, לחברה גם פעילות יזמית, שמשקלה בסך פעילות החברה קטן יחסית.
lt/pgt

ltpgt
מניית סולל בונה נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-249 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של 2000 הסתכמו הכנסות החברה מביצוע עבודות וממכירות בכ-1.38 מיליארד שקל - גידול של כ-3.5% לעומת התקופה המקבילה. בשורה התחתונה הרוויחה החברה בתקופה זו כ-12.9 מיליון שקל - גידול של 4.7% לעומת התקופה המקבילה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully