וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי גלידה הכי טובה: שטראוס ונסטלה פותחות את עונת הקיץ

3.3.2001 / 18:53

שטראוס משיקה סדרת מוצרים חדשה, ובנסטלה טוענים כי המוצרים החדשים דומים להפליא למוצרים שלהם

נורית שר
ltpgt
לקראת עונת הקיץ פותחות שתי ענקיות הגלידה המקומיות שטראוס ונסטלה במלחמת שיווק. על פי הערכות מחזיקה גלידת שטראוס בכ-48% משוק הגלידות בארץ ואחריה נסטלה מוטה עם 33%.
lt/pgt

ltpgt
שטראוס מתמקדת השנה בציבור הילדים. בין מוצרי הילדים החדשים תציע החברה שילוב של שלגון ומקל מסטיק באריזת הפתעה חדשה ושלגון "פספסים" ארוך וצבעוני. כמו כן, בכוונת החברה להרחיב את משפחת ה"קרמיסימו" ולהרחיב את מותג "מגנום". במהלך העונה תשיק החברה מגוון חבילות בית משפחתיות המאגדות מוצרים שונים.
lt/pgt

ltpgt
עדי רגב, סמנכ"ל השיווק של חברת גלידת שטראוס, מסר היום במסיבת עיתונאים כי החברה השקיעה לקראת עונת הקיץ החדשה כ-3 מיליון דולר בפיתוח מוצרים חדשים. לדבריו, כל המוצרים מבוססים על ידע של חברת שטראוס הישראלית עם טכנולוגיה וניסיון של קונצרן יוניליבר העולמי.
lt/pgt

ltpgt
רגב מסר כי בכוונת החברה להשקיע 5 מיליון דולר נוספים בפרסום ושיווק במהלך העונה. ההשקעה תתמקד בקמפיין טלוויזיה, מודעות בעיתונות וקידום מכירות. בנוסף תמשיך שטראוס במדיניות המבצעים לצרכן.
ltbrgt
lt/bgt נסטלה - מתמקדים בשוק המוסדיltbgt
גם בנטסלה מוטה מתכוננים לעונת קיץ חמה. מנכ"ל גלידות נסטלה, דוד ברזילי, מסר כי החברה תתמקד בעונה הקרובה דווקא בשוק המוסדי בפיתוח מוצרי פרווה. לפי נתוני נסטלה, שוק הגלידות המוסדיות תופס כ-15% משוק הגלידה בישראל והוא מוערך בכ-120 מליון שקל בשנה.
lt/pgt

ltpgt
בתחום זה פועלים מסעדות, חברות קייטרינג, בתי מלון וחברות הסעדה כאשר רק בשנה האחרונה החלו הלקוחות המוסדיים לשלב את הגלידה בתפריטי הקינוח. בעונה הקרובה תשיק גלידות נסטלה שירות מיוחד בתחום המוסדי - עיצוב תפריט אישי לכל לקוח מוסדי, על פי צרכיו וקהל לקוחותיו.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, משיקה השנה גלידות נסטלה פיתוח של גלידת פרווה שנעשה בשיתוף עם נסטלה העולמית בהשקעה של כחצי מיליון שקל. גם פיתרון זה נועד להעניק מענה לבעיית הלקוחות המוסדיים המפעילות מטבח בשרי.
lt/pgt

ltpgt
בתגובה להשקת המוצרים החדשים של שטראוס שואלים היום בנטסלה לאן נעלמה היצירתיות של שטראוס. לטענתם, המוצרים החדשים הם למעשה חיקויים ברמה זו או אחרת של מוצרי נסטלה שהושקו בקיץ שעבר. כדוגמה, מביאים בנסטלה את "קורנטו" ריבת חלב של שטראוס שדומה לטענתם ל"אקסטרים" ריבת חלב של נסטלה, והקבלה דומה קיימת בין המוצר "פספסים" החדש של שטראוס מול "אטרף" ו"פירולו" של נסטלה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully