וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל קרואו על במאי "סימן חיים": "מתנהג בטיפשות"

3.3.2001 / 18:53

דו קרב של האשמות בין ראסל קרואו ("גלדיאטור"), כוכב הסרט "סימן חיים" וטיילור האקפורד, הבמאי, שטוען כי הרומן של קרואו עם מג ראיין בצילומים הרס את סיכוייו של הסרט בקופות

דו קרב של האשמות בין ראסל קרואו ("גלדיאטור"), כוכב הסרט "סימן חיים" וטיילור האקפורד הבמאי. הסיבה – כשלון הסרט, שהצטייר תחילה כבלוקבאסטר מבטיח (עם קרואו ומג ראיין בתפקידים ראשיים) בקופות.

"לרומן המתוקשר בין קרואו וראיין על הסט של "סימן חיים" היה אפקט הרסני על הצלחת הסרט", אמר טיילור האקפורד ("מלכודת לפרקליט") במסיבת עיתונאים שנערכה ביום רביעי בשבוע שעבר, מייד לאחר הקרנת הבכורה של הסרט בלונדון.

"אני חושב שטיילור מתנהג בחוסר נימוס, חוסר טאקט וטיפשות כשהוא אומר כך" מסר קרואו לתקשורת בסוף השבוע. "זה ('סימן חיים') סרט טוב. אך האם זה הסרט שישנה את חייכם? לא ממש. נו טוב, לא כולם יכולים להיות כאלה" המשיך מועמד האוסקר לסנוט בתגובה לבמאי הסורח.

כזכור, הרומן של מג ראיין וראסל קרואו על אתר הצילומים של הסרט באקוודור, גרר אחריו גל של פרסומים וגרם גם לפרידתה הסופית של ראיין מבעלה, השחקן דניס קווייד. אגב, גם ב"סימן חיים" משחקת ראיין אשה הנקרעת בין האהבה לבעלה (החטוף) ומצילו האמיץ (קרואו). בסרט, שלא כמו בחיים, בוחרת ראיין בבעל המקורי.

ראסל קרואו מצטייר כרגע ככוכב ההוליוודי הלוהט ביותר. הוא מועמד לאוסקר על תפקידו ב"גלדיאטור". יחסיו הרומנטיים עם מג ראיין, אגב, נפסקו כבר לפני כמה חודשים.

* הסרט "סימן חיים" יעלה למסכים בארץ ב-1 למרץ.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully