וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות התוכנה SAP ו-Commerce One מגלות "אופטימיות זהירה" לגבי חסינותן להאטה בארה"ב

3.3.2001 / 18:53

מנכ"ל Commerce אמר כי החברות מגדילות עדיין את תקציבי ה-IT וישקיעו בשנת 2001 ב"שווקים מקוונים, ניהול אספקה וניהול קשרי לקוחות"

רויטרס
ltpgt
SAP (סימול SAP), חברת התוכנה הגדולה באירופה, ושותפתה האמריקאית Commerce One (סימול CMRC), גילו השבוע "אופטימיות זהירה" לגבי חסינות המכירות שלהן ב-2001 להאטה בצמיחה הכלכלית בארה"ב.
lt/pgt

ltpgt
מרק הופמן, מנכ"ל Commerce One, והסו פלטנר, מנכ"ל SAP, אמרו בראיון לרויטרס כי מצב ההזמנות לא השתנה על אף הצטברות סימנים המעידים על האטה בכלכלה הגדולה בעולם.
lt/pgt

ltpgt
"חברות מקצצות אומנם בדירוג הצמיחה שלהן אך הן עדיין מגדילות את תקציבי ה-IT, והן עומדות להשקיע כסף ב-3 תחומים: שווקים מקוונים, ניהול אספקה וניהול קשרי לקוחות, שניים מהם טובים עבורי ושלושתם טובים עבור פלנטר", אמר הופמן.
lt/pgt

ltpgt
SAP ו-Commerce One, שהחלו לשתף פעולה ביוני בפיתוח תוכנות למכירת סחורות באינטרנט, מנהלות כיום 15 שווקים מקוונים, 10 מתוכם באירופה. "אני מאמין שנתח השוק שלנו יכול לגדול, ועד עתה לא הכתה בנו ההאטה בשיעור הצמיחה", אמר פלטנר.
lt/pgt

ltpgt
SAP ו-Commerce One היכו בחודש שעבר את תחזיות הרבעון הרביעי ופירסמו, בניגוד לחלקו הגדול של מגזר הטכנולוגיה, הנחיות חיוביות יחסית לשנה הנוכחית. חברות תוכנה אחרות, בהן מיקרוסופט 10003604-MRQ, הזהירו על ירידה במכירות בעקבות ההאטה ברכישת סוגים שונים של IT וחומרה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully