וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בכיר בעיריית ת"א העלים חובות תמורת שוחד

15.9.2003 / 10:00

המפקח הראשי באגף הארנונה, אלון פלג, נעצר ל-7 ימים בחשד שהכניס נתונים כוזבים למחשב לגבי תשלום חובות. חשד כי בעלי דירות ועסקים, בהם מפורסמים, נעזרו בשירותיו

אלון פלג, המפקח הראשי באגף הארנונה והמים בעיריית תל אביב-יפו, חשוד בהעלמת חובות ארנונה של חייבים תמורת שוחד שקיבל מהם. מעצרו הוארך היום בשבעה ימים. פלג, שנעצר על ידי שוטרי מחלקת ההונאה של מחוז תל אביב, יובא היום להארכת מעצרו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. המשטרה מעריכה כי עשרות עד מאות סוחרים ובעלי דירות פרטיות, השתמשו ב"שירותיו".

החקירה נפתחה בעקבות תלונת מבקרת העירייה שהודיעה על החשדות נגד המפקח הראשי באגף הארנונה והמים. פלג חשוד כי הכניס למחשבי העירייה נתונים שהראו כי בעלי החוב החלו בתשלום כספים, כשלמעשה הם העבירו כספים רק לכיסו. על פי החשד הוא הכניס במחשב הערות כאילו הכסף מועבר באמצעות הוראות קבע, או שהנושא נדון בוועדת ערער, ובצורה זו נעצרים הליכי הגביה. בין בעלי הנכסים שיש חשד כי נעזרו בשירותיו של האיש גם מספר אנשים מפורסמים ובעלי דירות ועסקים רבים. היקף ההונאה עדיין לא ידוע בשלב זה. אזרחים החשודים במתן השוחד יזומנו בקרוב לחקירה במשטרה.

פקד לילית טייבר, ממפלג ההונאה, סיפרה לקול ישראל כי פלג ניצל ככל הנראה פירצה במערכת ניהול החובות בעירייה כדי לבצע את פעולותיו. לדבריה, במערכות כאלה גדולות יש פרצות שלפעמים קשה לגלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully