וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנת וטסנת רוכשות מדנאל ועוז עתיד את חלקן בבניין משרדים תמורת 2 מיליון דולר

3.3.2001 / 18:53

מדובר בבניין ברמת החייל; עוז עתיד תרשום מהעסקה רווח הון של 200 אלף דולר ודנאל תרשום רווח הון של 100 אלף דולר

אילן מוסנאים

חברת אמנת והחברה הבת שלה טסנת רוכשות מדנאל ומחברת עוז עתיד אינטרנשיונל שבשליטתה את החזקותיהן בבניין משרדים ברמת החייל.

עוז עתיד, העוסקת בתיווך בין ארצי של עובדים זרים ללקוחות בענפי הבנייה והתשתית, תקבל תמורת חלקה בבניין - 478 מ"ר משרדים, 15 חנויות ו-81 מ"ר מחסנים - כ-1.3 מיליון דולר, ותרשום מהעסקה רווח הון של כ-200 אלף דולר. רווח זה גבוה מהרווח שרשמה עוז בתשעת החודשים הראשונים של 2000 (כ-168 אלף דולר).

חברת כוח האדם דנאל, שמחזיקה בכ-41% ממניות עוז, תמכור לאמנת את חלקה בבניין - 233 מ"ר משרדים, 7 חנויות וכ-40 מ"ר מחסנים - תמורת 644 אלף דולר, ותרשום מהעסקה רווח הון של כ-100 אלף דולר.

חברת אמנת היא בית מערכות רב תחומי, העוסק במערכות ארגון ומינהל, מחשוב ופעולות לבדיקת תוכנה המתבצעות בארץ ובחו"ל. החברה עוסקת בניהול וביצוע פרויקטים הנדסיים ולוגיסטיים כולל אאוטסורסינג, וכן בייזום ובניהול עסקים ונדל"ן בארץ ובמזרח אירופה. לאמנת חברה להשקעות בהיי-טק, אמנת טכנולוגיות, שעם השקעותיה נמנות סופאוור, איבצ'ה וואריקום.

טסנת עוסקת באבטחת איכות תוכנה ובדיקת תוכנה, בעיקר באמצעות כלים אוטומטיים. לחברה פתרונות אבטחת איכות בתחומים העיקריים של עולם המחשוב, כמו בדיקת מערכות אינטרנט (E-TESTING), בדיקת מערכות CRM, בדיקת מערכות בילינג ובדיקת הסבות. את הרבעון הרביעי של 2000 סיימה טסנת עם הכנסות של 9.7 מיליון שקל - גידול של 53% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל, ועם עלייה של 13% ברווח הנקי ל-928 אלף שקל.

חברת טסנת, שהשלימה לפני שנה גיוס ראשון בבורסה של תל אביב, במהלכו גייסה 38 מיליון שקל, הספיקה לאבד מאז כ-70% משוויה והיא נסחרת כיום לפי שווי שוק של 14.5 מיליון דולר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully