וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל הקמפיין לשיווק עיר ההיי-טק הווירטואלית של היי-טק ג'וב

3.3.2001 / 18:53

העיר הווירטואלית תיחנך עם פתיחת יריד תעסוקה וירטואלי ביוני; הקמפיין כולל בשלב הראשון מודעות בעיתונים הכלכליים, ומאוחר יותר ילווה בפרסומות בטלוויזיה

עינב בן יהודה

לוח הדרושים היי-טק ג'וב החל בימים אלו קמפיין לשיווק היי-טק סיטי, עיר היי-טק וירטואלית. העיר תיחנך עם פתיחת יריד תעסוקה וירטואלי המיועד לדורשי עבודה בתחום ההיי-טק ביוני 2001.

ביריד, הראשון מסוגו, יציגו החברות המשתתפות את המשרות הפנויות לצד אפשרות להתכתב בצ'ט עם נציג בכיר מהחברה. כל חברה תוכל לחשוף באמצעות היריד הווירטואלי תמונות וסרטי וידיאו של החברה, הטבות, ניתוחים פיננסיים, סיורים וירטואליים בחברה ואפילו אפשרות להיכנס לחדר הכושר, אם קיים כזה.
הקמפיין כולל בשלב הראשון מודעות בעיתונים הכלכליים, וקרוב למועד עלייתו לאוויר ילווה בפרסומות בטלוויזיה.

עיר ההיי-טק מתוכננת לעלות לאוויר למשך שבועיים. בכניסה ליריד יצויד הגולש במזוודה שלתוכה יוכל להכניס משרות המעניינות אותו ונתונים על חברות שבהן ביקר. תוך כדי גלישה ניתן גם לשלוח את קורות החיים למשרה הפנויה.

ישראל גולדשטיין, מנכ"ל היי-טק ג'וב, מאמין כי ירידי התעסוקה הפיסיים אינם מסוגלים לספק את העובדים האיכותיים שחברות ההיי-טק מחפשות מכיוון שהעובדים האיכותיים חוששים לחשוף עצמם כמחפשי עבודה. "האנונימיות שביריד התעסוקה הווירטואלי מאפשרת גם לעובדים הבכירים והאיכותיים יותר לחשוף עצמם לאפשרויות עבודה חדשות", מוסיף גולדשטיין.

עיר ההיי-טק תעלה לאוויר דרך אתר האינטרנט היי-טק ג'וב. בין החברות שישתתפו בפרויקט: אורבוטק 10003158-MRQ, נישה, קומברס , טאואר , אינטל ומלכית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully