וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז ובן אפלק - סוף הרומן

14.9.2003 / 14:55

החתונה היוקרתית של בני הזוג היתה אמורה להיערך היום. אבל במקום לצעוד יחד, התעוררו בני הזוג המפורסם במרחק אלפי קילומטרים זה מזו

בהתחלה רק נדחתה החתונה, אבל עכשיו נראה שהרומן של ג'ניפר לופז ובן אפלק עומד להסתיים. היום היה אמור להיות יום חתונתם, אבל במקום להחליף נדרים נמצאים בני הזוג במרחק אלפי קילומטרים אחד מהשני.

אתמול נראתה לופז רצה ג'וגינג לבדה ליד ביתה המפואר, שעלה 7 מיליון דולר וממוקם ליד החוף במיאמי. אפלק, בינתיים, נותר לבדו בלוס אנג'לס. על פי הדיווחים, הוא תכנן לטוס ללאס וגאס, לשחק בקזינו ולצפות בגמר עם חבריו אליפות העולם באיגרוף. מקור מקורב לזוג אמר לעיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד": "זה היה אמור להיות יום חתונתם, העובדה שהם מתעוררים הבוקר רחוקים כל כך זה מזו אומרת הכל".

לופז היתה זאת שדחתה את הטקס, שעלה מיליון וחצי דולר, כשהיא מאשימה את התקשורת בכך ש"נדחפה יותר מדי". חבר קרוב של המשפחה חשף את השתלשלות העניינים: "זאת היתה החלטה של ג'ניפר לבטל את הכל, לא משנה כמה עלתה החתונה. היא פשוט לא היתה מסוגלת לבטוח בבן יותר. במיוחד אחרי התקרית בוונקובר, כשבן ביקר במועדון חשפניות, והשתעשע עם כמה מהחשפניות. ג'ניפר כבר לא יודעת מה לחשוב או למי להאמין. היא זקוקה לזמן לעצמה לחשוב וזה מה שהיא עושה כעת".

וכך, ביום שישי, כאשר בני הזוג היו אמורים להתכונן ליום הגדול שלהם, עלתה לופז על מטוס פרטי בלוס אנג'לס וטסה לבית שבמיאמי. ליוו אותה אחותה לינדה וחברות נוספות.

בטרם נפרדו, הספיקו בני הזוג לצאת לארוחת ערב במסעדת סלבריטאים האהובה על צלמי הפאפארצ'י בלוס אנג'לס, "אייבי". ואולם מקור פנימי מסר כי "האווירה ביניהם לא היתה טובה. הם לא נהנו מארוחת הערב המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully