וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויווה לדיווה

3.3.2001 / 18:53

מעריצי מדונה בהרכב מלא ייאספו ויגיעו לכנס בלוס-אנג'לס כדי "לכבד את כל הקשור במדונה"; באי הכנס יוזמנו לפזז כל יום מהשעה שבע בבוקר עד אחת בלילה לצלילי שירי הכוכבת

כיאה לאמריקאים שמכבדים כל תופעת תרבות בכנס המוני הולם הרי הגיע הזמן לכנס מדונה. מעריצי מדונה החליטו לעשות למעריצי סטאר טרק בית ספר והכריזו על התכנסות חגיגית בסוף השבוע בלוס אנג'לס כדי "לכבד את כל הקשור במדונה".

ההגדרה שנתנה עדת המעריצים לאירוע היא: "חגיגה של כל הקריירה (עד כה) של הנערה החומרנית האהובה על כולם". למי מכם שמתכוון להגיע, הדלתות ייפתחו אור ליום ראשון במלון הפאלאס שבהוליווד. למרות שהכנס החדש הוא לא הראשון בכוונת המעריצים להפוך אותו לגדול ולמרשים מכל הכנסים שנערכו בעבר. זאת, אולי במחאה על כך שהאנשים הקובעים מי יקבל את פרס הגראמי הנחשב בחרו להתעלם מהגדולה מכולם.

באי הכנס יוזמנו לפזז כל יום מהשעה שבע בבוקר עד אחת בלילה לצלילי פסקול הקריירה של הדיווה, החל מכמו בתולה, ווג, ועד מיוזיק. כל מבקר ייתבקש להיפרד מ-25 דולר בכניסה, תשלום סמלי שיזכה אותו בכניסה והשתתפות חופשית בתחרויות הריקודים, הכפילים ופריטי אספנים. בין הזוכים יחולק שלל רב הכולל דיסקים, פוסטרים, פריטים חתומים על יד הכוכבת בעצמה ושאר מתנות. מהרו והבטיחו את מקומכם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully