וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון דקירה במחסום בגדה

14.9.2003 / 12:02

פלסטינית נעצרה הבוקר לאחר שניסתה לדקור חייל מדרום לרמאללה. לא היו נפגעים. נמשכת הכוננות המוגברת בשל ההתרעות הרבות על פיגועים

פלסטינית נעצרה הבוקר במחסום צה"ל מדרום לרמאללה, לאחר שניסתה לדקור חייל. בקול ישראל דווח כי לא היו נפגעים. הפלסטינית הועברה לחקירה.

כתבי "הארץ", עמוס הראל, יהונתן ליס, מוסיפים:

צה"ל הרס הלילה בכפר סילת אל-חרתייה הסמוך לג'נין את ביתו של פעיל הג'יהאד האיסלאמי, בשאר שואהנה, שהיה מעורב על פי החשד בתכנון פיגועים בישראל. ברחבי הגדה עצרו הלילה כוחות צה"ל 15 מבוקשים.

כוחות הביטחון שומרים הבוקר על כוננות מוגברת, לנוכח ההתרעות הרבות. המשטרה תיגברה את כוחותיה ליד תחנות הסעה, מוסדות חינוך ומקומות הומי אדם.

המשטרה ושוטרי מג"ב איתרו אתמול לפנות בוקר שלוש חגורות נפץ שהיו מוסתרות במכונת כביסה בחנות איטליז בכפר אל-עזרייה ממזרח לירושלים. מקורות צבאיים אמרו כי בכך נמנע פיגוע התאבדות משולש בירושלים שתיכנן ארגון חמאס. החגורות כללו קרוב ל-20 ק"ג חומר נפץ, וכן כדוריות ברזל ומסמרים. חבלנים פוצצו את המטענים באופן מבוקר. איש לא נפגע.

עדי ראייה בשכם דיווחו כי קשיש פלסטיני נהרג ביום שבת לפנות בוקר כשצפה בקרב יריות שהתנהל בין כוח צה"ל לפלסטיני מבוקש בעיר. לפי הדיווח, ההרוג, פתחי בולבול, בן 80, הסתכל על חילופי האש מחלון ביתו ונפגע מירי. צה"ל לא הגיב לדיווח, אך נמסר כי הנושא בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully