וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שלא יבוא חבל

3.3.2001 / 18:53

הקרנבל המסורתי בברזיל התחיל בסוף השבוע; חמישה ימים של שכרון חושים, ריקודים, אלכוהול וסקס; אם אתם קוראים את הכותרת הזו, אתם במקום הלא נכון; המסיבה הגדולה בעולם

חצוצרות ורעמי תופים החליפו היום את המולת העסקים של ריו דה ז'נרו – הקרנבל מתחיל. מאות אלפי בני אדם שוטפים את הרחובות עם תחילת חגיגות הקרנבל המסורתי של ברזיל.

תחת השמש הקופחת רוקדים רבבות בתחפושות ובביקינים זערוריים לקצב הסמבה. הקרנבל, שהחל בסוף השבוע, השכיח את כל המשברים הפוליטיים והביטחוניים במדינה. 170 מיליון תושבי ברזיל שמים הכל בצד ומתמכרים לחמישה ימים של שכרון חושים: שירה, ריקודים, אלכוהול וסקס, סקס וסקס. מצעדים ותהלוכות בהם משתתפים בתי הספר לסמבה המתחרים ביניהם על התואר בית הספר הטוב ביותר לסמבה בברזיל. טרנסווסטים והומוסקסואלים עם חזה מסיליקון שוטפים את הרחובות ומחלקים קונדומים לכל נזדקק, וכאלה לא חסרים.

מלך הקרנבל, ארכיטקט בן ,29 והמלכה, סטודנטית בת 20, קיבלו ביום שישי מפתח ענק, המסמל את מפתח העיר, ובכך נורתה יריית הפתיחה לקרנבל, הידוע כמסיבה הגדולה בעולם. החופים, כמו קופקבנה בריו, כבר מלאים עד אפס מקום בחוגגים. "אני פותח את את הקרנבל בעיר היפה בתבל, היו שמחים ושלום לכולכם", אמר המלך – והחגיגה החלה. המארגנים מצפים לקרנבל הגדול אי פעם אליו יגיעו למעלה מ-300 אלף תיירים.

חוגגים ברחובות

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully