וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בצהוב

3.3.2001 / 18:53

הקרב על הכדור הצהוב מתחמם. במכבי ת"א מפשילים שרוולים ועל פי המסתמן, הקבוצה לא תופיע למשחק מול מכבי ראשל"צ הערב. יו"ר האיגוד, דני קסטן: "לכל הקבוצות דין שווה"

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תוטל הערב אחת הפצצות הגדולות שידע עולם הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות.

במכבי ת"א הכריזו מלחמה על החלטת האיגוד לעבור ולשחק עם כדור צהוב באמצע העונה ועל פי הדיווחים המגיעים הבוקר מן הקבוצה, היא כנראה לא תופיע למשחק הליגה שלה מול מכבי ראשל"צ.

במכבי ת"א מרגישים כי בשנה האחרונה נוצרה מגמה של "כולם נגד מכבי" ועדיין לא סולחים לאיגוד על חוק בריסקר, שהועבר בקיץ האחרון ומכריח את הקבוצה להשאיר מתאזרח אחד מחוץ לסגל בכל משחק. למי ששכח, יושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, מכהןגם כממלא מקום יו"ר האיגוד.

גורמים בקבוצה מכל הרמות תקפו השבוע את ההחלטה לשחק עם הכדור הצהוב מכל הכיוונים, מפגיעה במסורת עד הדמיון בצבע לריצפת הפארקט ביד אליהו. הגדיל לעשות המאמן, פיני גרשון, שהאשים את האיגוד ברדיפה של מכבי ת"א ואמר כי בהנהלתו יושב "המן הרשע".

יו"ר איגוד הכדורסל, דני קסטן, הגיב לידיעה כי מכבי ת"א כנראה לא תופיע למשחק ואמר: "לכל הקבוצות יש דין שווה". קסטן הוסיף כי אם לקבוצה כלשהי יש השגות על החלטה מסויימת שהתקבלה, או על דרך קבלת ההחלטות, היא צריכה להעלות התנגדות זאת בצינורות המקובלים וכי כל הפרשה של תקנון האיגוד, תועבר לטיפול בית הדין של האיגוד. למי שיש ספק, אי הופעה למשחק ליגה היא הפרה חמורה של התקנון, בוודאי כשהיא נעשית כצעד הפגנתי.

תקנון האיגוד קובע כי קבוצה שלא תופיע למשחק תוענש אוטומטית בהפסד טכני וכן בקנס בגובה 1,525 ש"ח + הוצאות הנסיעה של הקבוצה האורחת. כמו כן רשאי היועץ המשפטי של האיגוד להגיש גליון אישום נוסף על ההפרה, שעל פי החלאת וועדת המשמעת, עלול להוביל ל-"כל עונש נוסף".

אמש כבר הודיע האיגוד על העמדתו לדין של פיני גרשון בשל התבטאויותיו החרפיות נגד ראשי האיגוד. אז מי אמר שהכדורסל הישראלי משעמם?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully