וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קבלת הרישיון - מירס לא תגבה ממנוייה תשלום עבור שיחות במשך חודשיים

3.3.2001 / 18:53

המנויים יחויבו רק עבור שימוש בשירותי תקשורת של ספקים אחרים כגון בזק, פלאפון, סלקום ופרטנר

הארץ
ltpgt
ltbgt
מאת הדר חורש
lt/bgt
במסגרת מבצע שיווק שחברת התקשורת מירס מתכננת, היא לא תגבה ממנוייה החודשיים תשלום עבור שיחות במשך חודשיים; המנויים יחויבו רק עבור שימוש בשירותי תקשורת של ספקים אחרים כגון בזק, פלאפון, סלקום ופרטנר.
lt/pgt

ltpgt
המבצע נערך בעקבות קבלת רישיון מפעיל סלולרי משר התקשורת בתחילת פברואר. במארס החברה מתכוונת להעביר את כל מספרי הטלפון של מנוייה לקידומת 057, במקום הקידומת 03 שבה משתמשת מירס כיום.
lt/pgt

ltpgt
מירס מספקת שירות תקשורת המבוסס על מכשיר אלחוטי הניתן לשימוש גם כטלפון סלולרי. החברה משרתת כ-100 אלף מנויים סלולריים ו-70 אלף מנויים נוספים שמשתמשים רק בשירותי התקשורת האלחוטית. הרישיון הסלולרי שמירס קיבלה מאפשר לה לגבות תשלום של חצי שקל לדקה תמורת השיחות הנכנסות למנוייה. על פי ההערכה, השינוי יכניס לקופת מירס כ-15-10 מיליון שקל בשנה.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, הרישיון יוזיל את עלות חיבור הקו למנוי חדש. עד כה ניתן היה להתקשר למנוי סלולרי של מירס רק באמצעות קו של בזק עם קידומת 03, ולכן מירס נאלצה לרכוש מבזק קו טלפון עבור כל אחד ממנוייה. הרישיון הסלולרי מאפשר למירס לחבר כל מנוי ישירות למרכזיה הסלולרית שלה; בכך נחסכים ממנה עלות תפעולית ועלות חיבור מנויים חדשים.
lt/pgt

ltpgt
מירס חתמה באחרונה על הסכם נדידה (שימוש במכשיר הסלולרי בחו"ל) עם חברת נקסטל האמריקאית, המאפשר למנויי מירס להשתמש במכשירים בארה"ב; השירות ישווק בשיתוף פעולה עם חברת אל על. בקרוב תקבל מירס את מכשירי הi2000- של מוטורולה, ובאמצעותם תוכל להציע למנוייה שירות נדידה גם באירופה, על רשת GSM.
lt/pgt

ltpgt
יעד מרכזי של מבצע השיווק הוא שיפור מעמדה של מירס במגזר העסקי. הכוונה היא להגדיל את נתח השוק במגזר, שבו היא מחזיקה כ-20%. סמנכ"ל השיווק של החברה, משה בר צבי מסר כי החברה תנסה גם לעודד את השימוש בשירות האינטרנט הסלולרי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully