וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצית: בני-יהודה - הפ' פ"ת 1:0

3.3.2001 / 18:53

ניב טל כבש בדקה ה-30 והעלה את הפועל פ"ת ליתרון 0:1 בשכונת התקוה מול בני-יהודה. 0:0 במחצית בין עירוני ראשל"צ לאשדוד. פרטים בהמשך...

בני-יהודה - הפועל פ"ת

אחרי התיקו 1:1 בנתניה במחזור הקודם חזרה בני-יהודה לשכונת התקוה ואירחה את הפועל פ"ת, שהביסה אותה 1:5 במפגש הקודם ביניהן העונה במסגרת הסיבוב השני. יילקו ג'יורג'סקי ואפי צפריר הפצועים נעדרו מהסגל של אלי אוחנה. הפועל פ"ת הגיעה אחרי ההפסד הביתי 2:1 למכבי ת"א, שלווה בכמה פסיקות מעוררות מחלקת של השופט ניר בעבור.

אוהדי בני-יהודה קיבלו בפתיחת המשחק בקריאות גנאי את יו"ר הפועל פ"ת, דני לוי, בכניסתו למגרש, זכר לתקרית הקשה שאירעה בסיום המשחק הקודם בין שתי הקבוצות במהלכה הותקפו לוי ובתו ע"י אוהדי בני-יהודה, שספגה עונש רדיוס כבד.

הדקות הראשונות היו של בני-יהודה. הזהובים הפעילו לחץ על שערו של רפי כהן והגיעו למספר הזדמנויות - בעיטה חזקה של דודי ליברמן מעל המשקוף, נגיחה של חזי שירזי והחמצה של יארני יבורניק - אבל דווקא האורחים מפ"ת עלו ראשונים ליתרון: בדקה ה-30 החל אנש דמירוביץ' התקפה מתפרצת ומצא את ניב טל בתוך הרחבה. טל לא התבלבל ומזוית קשה בעט כדור חכם שהכניע את מוני שיקלי וחדר לרשת עם מעט עזרה של פטר צ'סטיץ' וג'פרי ישי שניסו להרחיק - 0:1 להפועל פ"ת, בהתקפה הרצינית הראשונה שלה במשחק.

בעקבות השער ערך מאמן הפועל פ"ת, אלי כהן, חילוף ראשון והכניס לכר הדשא את רוני גפני במקומו של רואי סבג. בני-יהודה הפקירה את ההגנה והפתח-תקוואים יצאו להתקפות מתפרצות דרך מיכאל זנדברג ומוטי קקון ולא היו רחוקים מכיבוש שער שני. 0:1 להפועל פ"ת במחצית.

ראשל"צ - אשדוד

עירוני ראשל"צ הגיעה למשחק אחרי הניצחון 0:2 על צפרירים חולון במחזור הקודם מצמד של קלמנטי ציטיאשוילי, המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה. אשדוד, לעומתה, נוצחה בשבוע שעבר 1:0 בביתה ע"י מכבי פ"ת אחרי תשעה משחקים ללא הפסד וירדה אל מתחת לקו האדום. 3000 צופים הגיעו לאיצטדיון העירוני בראשל"צ.

בדקה ה-8 בעט דיאן ראצ'וניצ'ה מראשל"צ כדור חופשי מסוכן סמוך לעמוד שערו של יוראי קקאש, אולם אשדוד התעשתה והחלה לתקוף יותר. בדקה ה-26 מצא עצמו אלון חזן במצב קורץ אך בעט מקרוב כדור שנהדף לקרן. דקה לאחר מכן הציל אהוד כחילה מקו השער בעיטה של חזן מתוך הרחבה. אין שינוי בתוצאה.

עד לשריקת המחצית של השופט אלון יפת לא נרשמו אירועים מיוחדים. 0:0 במחצית.



0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully