וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים אושפזו לאחר שנטלו אקסטזי

3.3.2001 / 18:53

צעיר ממעלות הובהל לבית החולים כשהוא במצב קשה ומעורפל הכרה; נערה משדרות אושפזה אחרי שנטלה כדור אקסטזי במועדון ברמת גן; המשטרה: לאחרונה מופצים כדורי אקסטזי מורעלים

מאת אסף לוי

ממשיך להיות קשה מצבו של הצעיר שנטל בסוף השבוע כדור אקסטזי החשוד כמורעל. המשטרה תישקול הבוקר להוציא צו סגירה מינהלי נגד מועדון TLV בתל אביב, שבו התמוטט הצעיר.

רל נדל מבעלי המועדון אומר הבוקר לגלי-צה"ל שאין הוכחה שהכדור נמכר בתוך המועדון. לדבריו מימדיו הקטנים של הכדור אינם מאפשרים למנוע לחלוטין את הכנסתו.

החייל, בן ה-20, הובהל אתמול לבית החולים איכילוב כשהוא במצב קשה ומעורפל הכרה. בחקירה ראשונית התברר כי הצעיר, תושב מעלות, בילה במועדון בנמל תל אביב שם נטל סמים מסוג אקסטזי. לא ברור בשלב זה האם קנה את הסם במקום או השיג אותו במקום אחר. נבדק חשד לפיו כדור האקסטזי שבלע הצעיר היה מורעל. הצעיר חש ברע במהלך הבילוי במועדון ופונה על ידי חברו לבית החולים, שם הוא עדיין מטופל. החקירה הועברה לטיפול המשטרה הצבאית.

במקרה אחר הלילה הועברה לטיפול בבית חולים נערה בת 16 משדרות שנטלה אף היא כדור אקסטזי, אותו רכשה במועדן ברמת גן, שם בילתה. לאחר שנטלה את הכדור חשה ברע והובאה לבית החולים. הנערה סיפרה כי הפעם נטלה כדור שלם, בעוד שבדרך כלל היא נוהגת לבלוע חצי כדור.

באחרונה מתו בקרית מוצקין צעיר וצעירה שנטלו אקסטזי מורעל.
המשטרה חוזרת ומזהירה כי בחודשים האחרונים מופצים מאות כדורי אקסטזי מורעלים באיכות נמוכה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully