וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מות בני הוא מסר לעולם - די, מספיק"

11.9.2003 / 18:06

כך אמר אביו של שפיק כרם, שנהרג שלשום בפיגוע בירושלים, ונטמן היום בבית חנינא. רב"ט פליקס ניקולייצ'יק, שנהרג בפיגוע בצריפין, נטמן בקרית שאול

שניים מהרוגי הפיגועים שאירעו שלשום הובאו אחר הצהריים למנוחות. בשעה 16:00 נטמן בבית העלמין בקרית שאול רב"ט פליקס ניקולייצ'וק, בן 20 מבת ים, שנהרג בפיגוע בצריפין. בשעה 15:30 התקיימה בבית חנינא הלווייתו של שפיק כרם, בן 27, המלצר שנהרג בפיגוע בקפה הלל בירושלים.

חברו של ניקולייצ'וק, אדם, סיפר לקול ישראל כי "פליקס היה אדם מקסים וכובש, מאוד מופנם ושקט ותמיד עם חיוך". יחיא, אביו של כרם, סיפר על בנו: "הוא היה בחור עדין מאוד, לא הזיק לאף בן אדם. לפני חודשיים פשטנו רגל והוא מצא עבודה במסעדה. הוא הבן הגדול שלי וגם חבר שלי - כי כל הזמן עבדנו ביחד".

לדבריו, "המוות של הבן שלי הוא מסר לכל העולם - די מספיק, רוצים לחיות. כל אחד רוצה לראות את הבן שלו חוזר הביתה בלי שחסרה לא אצבע או יד. אני מקווה שאף אחד לא יראה דבר כזה בחיים, ומשתתף בצערם של כל מי שהפסידו את קרובי משפחתם במקרים כאלה".

היום דווח בגלי צה"ל כי שני המחבלים המתאבדים שביצעו את הפיגועים ביום שלישי, שוחררו בחודש מרץ ממעצר מינהלי בישראל. השניים - ראמז סאלים שביצע את הפיגוע בירושלים, ואיהב אבו סלים שביצע את הפיגוע בצריפין - נעצרו בחשד לפעילות טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully