וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינה הינגיס בגמר בדובאי

3.3.2001 / 18:53

השוויצרית גברה על טנאסוגרן מתאילנד. רוטרדם: וולצ'קוב ואסקודה בחצי-הגמר. הישראלים בטורניר צ'נדיגר בהודו: רם יפגוש את אוקון בחצי-הגמר, ולגרין בגמר הזוגות

מרטינה הינגיס משוייץ, המדורגת ראשונה בטורניר דובאי, העפילה לגמר כשגברה בשתי מערכות על תמארין טנאסוגרן מתאילנד (מדורגת 7). הינגיס עבדה קשה במערכה הראשונה אותה ניצחה רק 6:7 (6:8 בשובר השוויון), אולם בשניה טיילה 1:6 בדרך לגמר.

בחצי-הגמר השני תתמודד נטלי טוזיאה מצרפת (מדורגת 3) מול רייצ'ל מקווילן האוסטרלית.


ניקולה אסקודה מצרפת העפיל לחצי-גמר טורניר רוטרדם, הולנד (850 אלף דולר) כשגבר ברבע-הגמר בשתי מערכות את איבאן לוביצ'יץ' הקרואטי, 3:6 1:6. גם ולדימיר וולצ'קוב מבלארוס יהיה בחצי-הגמר בזכות ניצחון בשלוש מערכות על אנדריאס וינסיגוארה השבדי. וולצ'קוב נוצח 7:5 במערכה הראשונה אך התאושש וניצח 1:6 ו-3:6 בשתי המערכות הבאות.


הטניסאים הישראליים אנדי רם (2 בטורניר) ונועם אוקון יתמודדו בשבת זה מול זה בחצי-גמר טורניר צ'נדיגר, הודו, אחרי שגברו על יריביהם ברבע-הגמר. בחצי-הגמר השני יתמודד ליאנדר פאס ההודי מול דניס ואן שפינגן ההולנדי, המדורג ראשון בטורניר.

ניר ולגרין הישראלי ובן זוגו ג'יורג'יו גלימברטי עלו לגמר טורניר הזוגות בצ'נדיגר אחרי שיריביהם, ואן שפינגן והבריטי ג'יימי דלגאדו, נאלצו לפרוש. ולגרין וגלימברטי יפגשו בגמר, אשר ייערך ביום ראשון, את הצ'כים פרנטיסק קרמק וראדק סטפנק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully