וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולצמן כנראה ישחק, בניון פותח

3.3.2001 / 18:53

מכבי פ"ת תנסה בביתה לעצור בשבת ב-18:50 את הדהירה של המוליכה מכבי חיפה, ומצפה להכנסת שיא ממכירת כרטיסים. ננאד פראליה המוצהב ייעדר.

אופירה אסייג ולידור גולדברג מכבי פ"ת תארח בשבת ב-18:50 (שידור ישיר בערוץ השני, שופט: איתן תבריזי) את מכבי חיפה. בימים האחרונים דיברו על מעבר אפשרי של המאמן יוסי מזרחי לבית"ר ירושלים, אבל כרגע הוא נשאר אצל הלוזונים ורוצה להשיג מטרה חשובה: פלייאוף עליון.

פ"ת מדורגת במקום השביעי בטבלה, ארבע נקודות ממכבי ת"א וחמש מהפועל פ"ת, ויש לה שבעה מחזורים כדי להדביק את השתיים בדרך לאחד מששת המקומות הראשונים.
אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון השיגה פ"ת שלוש נקודות חשובות במשחק החוץ שלה באשדוד, מול קבוצה שנאבקת על חייה בליגה, משער ניצחון של שי הולצמן. כעת היא עומדת לקראת שלושה משחקים קשים מאוד מול שלוש המוליכות וגם נקודה מול מכבי חיפה תתקבל בחיוך.

הולצמן כנראה ישחק

הבלם מוראד מגאמדוב, שנותח ביום שישי, ייעדר כחודש ימים. החלוץ שי הולצמן לא הגיע כלל לאימון המסכם, והמאמן יוסי מזרחי העדיף לתת לו לנוח כדי שהוא יוכל לשחק בשבת.
באסיפת הקבוצה אמר היו"ר אבי לוזון לשחקנים: "יש לנו משחק נגד הקבוצה הטובה ביותר והטבלה לא משקרת. מכבי חיפה לא נמצאת במקרה במקום הראשון".

לוזון הוסיף ל-ONE:
"אני נמצא בתפקיד בערך עשר שנים, ומעולם אני לא זוכר כמות כרטיסים שנחטפת כל כך מהר במכירה מוקדמת. אני לא יכול לאמוד במדויק, אבל בערך 3500 כרטיסים נמכרו".
הקופות יפתחו כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה. לוזון: "אני מצפה לאצטדיון כמעט מלא וההכנסה תהיה בהתאם לראשונה מזה עשור".

בניון ישחק, פראליה ייעדר

24 נקודות מעל פ"ת נמצאת המוליכה מכבי חיפה. הירוקים גם מגיעים אחרי ניצחון בשבוע שעבר, אבל איזה ניצחון: 0:3 גדול על השניה בית"ר ירושלים במשחק העונה.
הניצחון על בית"ר הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו מול הפועל ת"א ואשדוד, כך שהחיפאים חזרו למסלול הניצחונות וקשה לראות מי יכול לעצור אותם עכשיו. למרות זאת מכבי פ"ת תמיד היתה קבוצה לא צפויה וכל תוצאה אפשרית במשחק הזה.

קשר מכבי חיפה, יוסי בניון, ערך אימון מלא לאחר שסבל משפעת במהלך השבוע האחרון. ננאד פראליה ייעדר בגלל כרטיסים צהובים.
באימון המסכם התלבט המאמן אברהם גרנט בין אם להעלות את וואליד באדיר או ראובן עטר במקומו של פראליה.

נראה שיתר השחקנים שניצחו את בית"ר ירושלים הם ה-11 שיפתחו מול מכבי פ"ת, כאשר אבישי ז'אנו ימשיך לפתוח בהרכב ואלון חרזי, יניב קטן ורפי כהן יישבו על הספסל.
באימון נראו השחקנים דרוכים לקראת המשחק במטרה לפתוח פער גדול יותר, אם ינצחו את מכבי פ"ת.


סיבובים קודמים: שני ניצחונות לחיפה

בסיבוב הראשון, ב-18 בספטמבר, הגיעה מכבי פ"ת למשחק כמוליכת הטבלה עם 12 נק' מארבעה משחקים, אבל מול חיפה היא איבדה נקודות ראשונות כשנוצחה 2:1 בביתה.
שער עצמי של עידן מליחי בדקה ה-53 ושער של מנור חסן (75) הספיקו מול שער עצמי של אלון חרזי (77). עידן טל, אז בפ"ת, הוחלף אחרי 71 דקות. פ"ת איבדה באותו מחזור את המקום הראשון לבית"ר ירושלים.

בסיבוב השני, ב-11 בדצמבר, ניצחה מכבי חיפה 0:1 בקרית-אליעזר. 9000 צופים ראו את בניון מבשל לקלצ'נקו בדקה ה-19, שער שהספיק לחיפה לשלוש נקודות ולחזור למקום הראשון על חשבון בית"ר ירושלים. תומר בן-יוסף מפ"ת הורחק בדקה ה-57 למשחק.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully